۲ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۱۳

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان:

تمام راه‌های کردستان باز است

تمام راه‌های کردستان باز است

سنندج- معاون راهداری اداره‌کل راهداری کردستان گفت: همزمان با بارش برف در اکثر محورهای استان استان راهداران اقدام به برف‌روبی و نمکپ‌پاشی جاده‌ها کردند و اکنون تمام راه‌های استان باز است.

صلاح‌الدین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به بارش‌های اخیر در حال حاضر در برخی از نقاط استان از جمله گردنه‌ها بارش برف و باران گزارش شده و راهداران با استفاده از تمام تجهیزات و ماشین‌آلات در جاده‌ها مستقر هستند.

وی بیان کرد: در حال حاضر تمام راههای اصلی، فرعی و روستایی استان باز است و هیچ‌گونه مشکلی در تردد وجود ندارد.

وی تصریح کرد: کار برف‌روبی و نمک‌پاشی و خدمت به رانندگان گرفتار در برف از سوی راهداران استان انجام می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه روز گذشته از مجموع یک‌هزار و ۳۸۸ کیلومتر برفروبی در محورهای استان به میزان یک‌هزار و ۳۵۲ کیلومتر در محورهای شریانی استان انجام شد.

محمدی تصریح کرد: کار برف‌روبی راهداران در جاده‌های استان توسط ۹۵ نفر از عوامل راهداری و با استفاده از ۶۱ دستگاه ماشین‌آلات انجام گرفت.

وی بیان کرد: در مجموع ۲۸۴ تن شن و نمک در محورهای شریانی استان استفاده شد.

وی اضافه کرد: ۳۶ کیلومتر از محورهای غیرشریانی استان نیز توسط هشت نفر از نیروهای راهداری، با استفاده از چهار دستگاه ماشین‌آلات و ۱۵ تن شن و نمک برفروبی شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از مردم خواست در صورت ممکن از سفرهای غیرضروری در این مدت بپرهیزند و با حتماً تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

کد خبر 5973777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha