۸ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶

امام جمعه مشگین‌شرقی:

حضور مردم در انتخابات نشانه وحدت و قدرت ملی است

حضور مردم در انتخابات نشانه وحدت و قدرت ملی است

لاهرود- امام جمعه مشگین‌شرقی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه وحدت، قدرت ملی و امنیت کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش مشگین‌شرقی اظهار کرد: شهدا و سید رضی‌ها در قیامت حجتند که همه زندگی خود را فدای دین کردند.

وی با اشاره به اینکه انتقام سختی به دنبال شهادت سیدرضی خواهیم گرفت و دشمن هر لحظه باید منتظر این انتقام سخت باشد، خاطرنشان کرد: شهید سیدرضی مرد بزرگ الهی که همیشه در جهاد و تلاش بود و از زمان جنگ تحمیلی تاکنون دائماً در حال جهاد در جبهه‌های عراق، سوریه و لبنان به سر می‌برد پاداش استقامت خود را با شهادت دریافت کرد.

امام جمعه مشگین‌شرقی بیان اینکه اسرائیل با شناختی که از این مرد و تاثیرش در منطقه داشت او را ترور کرد، افزود: در اصل این ترور در حکم انتقام به دلیل شکست‌های مدام و رسوایی آنها بود چرا که شهید سید رضی مقام رسمی سفارت در سوریه بود و اسرائیل با ترور او افول خودش را تسریع کرد.

حجت‌الاسلام صفری دیدار رهبر انقلاب با اقشار مختلف بانوان را یادآور شد و بیان کرد: بانوان ما باید در امر خانه داری، فعالیت اجتماعی و سیاسی، حکمت و علم و دانش دنباله رو حضرت فاطمه زهرا (س) باشند

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری و افزون شدن بی‌مبالاتی زن در غرب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار با مطرح کردن سوالاتی در خصوص آزادی زنان در غرب نقشه راه عصمت و عفاف زنان را ترسیم کردند.

امام جمعه مشگین‌شرقی با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات و شروع تحرکات انتخاباتی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه وحدت، قدرت ملی و امنیت کشور است و در این بین چهار اصل مهم انتخابات مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت به معنای واقعی کلمه و امنیت انتخابات باید در رأس اقدامات کاندیداها و دست اندرکاران انتخابات باشد

حجت‌الاسلام صفری دعوت همگان برای شرکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی و ملی دانست و بیان کرد: باید همه را برای شرکت در انتخابات دعوت کنید چرا که این یک وظیفه ملی و میهنی است.

وی نهم دی را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اعلام کرد و گفت: همه مردم باید در مراسم این روز با شور و اشتیاق شرکت کنند.

امام جمعه مشگین‌شرقی مبارزه با فساد و مفسد را بزرگترین دغدغه و درخواست مردم دانست و افزود: انتظار می‌رود دستگاه قضا به جد به این مسئله وارد شود چرا که هیچ چیزی به اندازه این مسئله کشور را نابود و مردم را ناامید نمی‌کند.

حجت‌السلام صفری با بیان اینکه آرزوی مردم این است که مفسدین اقتصادی را در ملأعام به اشد مجازات برسانند، خاطرنشان کرد: تنها درخواست مردم این است که مسئولان به وعده‌هایی که می‌دهند عمل کنند چرا که دو صد گفته چون نیم کردار نیست.

کد خبر 5979544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha