کارشناس حوزه نظامی:

دستاوردهای نیروهای قسام در نبرد با صهیونیست‌ها بی‌سابقه است

دستاوردهای نیروهای قسام در نبرد با صهیونیست‌ها بی‌سابقه است

یک کارشناس حوزه نظامی تاکید کرد که دستاوردهای میدانی نیروهای قسام در انهدام تجهیزات نظامیان صهیونیست بی سابقه بوده و شبیه فیلم‌های هالیوودی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سرلشکر «فایز الدویری» کارشناس حوزه نظامی تاکید کرد: امروزه شاهد تعدد تصاویر و کلیپ‌های مربوط به تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی هستیم که از سوی نیروهای مقاومت هدف قرار گرفته اند.

وی در ادامه افزود: تصاویری که شبکه الجزیره از درگیری‌های نیروهای گردان‌های قسام با عناصر اشغالگر رژیم صهیونیستی منتشر کرده شبیه فیلم‌های علمی تخیلی بود.

شبکه الجزیره روز گذشته تصاویر درگیری و نبرد منحصربه فرد نیروهای فلسطینی را در منطقه‌های الدرج و التفاح واقع در شرق شهر غزه با عناصر اشغالگر منتشر کرد که در آن نیروهای فلسطینی از مسافت صفر عناصر صهیونیست و تجهیزات آن‌ها را هدف قرار می‌دادند.

الدویری با اشاره به این درگیری‌ها تاکید کرد: درسی که عملیات طوفان الاقصی داد الهام بخش بسیاری از ارتش‌های جهان خواهد بود و برخی از این ارتش‌ها عملاً شروع به استفاده از این درس کرده اند.

وی افزود: ارتش کره جنوبی دستور شبیه سازی تحولات عملیات طوفان الاقصی را داده چرا که نگران وقوع این عملیات از سوی کره شمالی است.

الدویری اضافه کرد: روز گذشته نیروهای قسام از انهدام ۷۲ عدد از تجهیزات نظامیان صهیونیست در الدرج و التفاح خبر دادند. تصاویری که نیروهای قسام منتشر کرده اند در تاریخ جنگ‌ها بی سابقه است. در این تصاویر و کلیپ‌ها تعدادی از جوانان با سلاح‌های معمولی جدیدترین تانک‌های موجود در جهان را از مسافت صفر منهدم می‌کنند.

گردان‌های قسام طی ۲ روز گذشته اعلام کرد که توانسته ۲۳ خودروی زرهی نظامیان صهیونیست را به صورت کلی و یا جزیی منهدم کند.

روز جمعه نیروهای مقاومت گردان‌های قسام موفق به کشتن و زخمی کردن ۹ افسر و نظامی اسرائیلی، یک مورد هدف قرار دادن اتاق فرماندهی و نیروها و ادوات جنگی دشمن، دو مورد هدف قرار دادن خانه‌ها و نیروهای دشمن با راکت‌های ضدنفر، یک مورد سرنگون کردن یک فروند پهباد اشغالگران از نوع Skylark-۲، پنج مورد درگیری شدید با نیروهای اشغالگر و چهار مورد هدف قرار دادن نیروهای صهیونیست با بمب‌های ضدنفر شدند.

کد خبر 5980174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha