۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۱۶

فرماندار نمین تاکید کرد؛

ضرورت اهتمام جدی آموزش و پرورش به مسائل آموزشی و تربیتی

ضرورت اهتمام جدی آموزش و پرورش به مسائل آموزشی و تربیتی

نمین - فرماندار شهرستان نمین گفت: اهتمام جدی اداره آموزش و پرورش شهرستان در مسائل آموزشی با توجه به تراز نمرات دانش آموزان در سطح استان و کشور ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، طیب امینی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان نمین سالگرد سردار سلیمانی را تسلیت گفت و اظهار کرد: مراسمی در خورشان حضرت زهرا (س) و روز زن در مرکز شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه کار امروز را به فردا نسپارید افزود: مساله تربیتی و آموزشی دانش آموزان در اولویت اول برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان نمین قرار گیرد.

امینی به عدم تعیین تکلیف زمین‌های فرهنگیان اشاره و تصریح کرد: جلسه‌ای با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار گردد تا مشکلات زمین‌های فرهنگیان مرتفع شود.

وی با تاکید بر اینکه زیر سازی چمن مصنوعی را پیگیری کنید افزود: برای زیر سازی چمن ورزشی مدرسه شهر آبی بی گلو از بخش خصوصی و امکانات دیگر ادارات و نهادها استفاده کنید.

فرماندار شهرستان نمین با اشاره به اینکه ۶۰ ماشین مصالح از معادن برای انجام عملیات عمرانی آموزش و پرورش گرفته‌ایم، افزود: هزینه کلاس‌های تقویتی مدارسی که امسال کنکور خواهند داشت را برآورد کنید تا با کمک ادارات و خیرین کلاس‌های کنکور جهت تقویت دانش آموزان برگزار گردد.

در راستای عدالت آموزشی برنامه‌های آموزشی مدونی در نمین برگزار می‌شود

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نمین در حاشیه جلسه شورای اداری به تجلیل از ۳۰ نفر از پژوهشگران کشوری اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش شهرستان نمین در زمینه‌های مختلف آموزشی برنامه منسجم و مدونی دارد.

وی به برگزاری امتحان در فرمت امتحان نهایی در مدارس شهرستان جهت پیشرفت آموزشی دانش آموزان اشاره و افزود: کارگاه‌های آموزشی و توانمند سازی درس پژوهی در سطح شهرستان برگزار شد.

مازیار بابایی با تاکید بر اینکه برای ارتقا کیفیت آموزشی کلاس‌های کنکور با حضور دبیران مجرب برگزار شد، تصریح کرد: در راستای عدالت آموزشی با یکی از مؤسسه‌های مردم نهاد تهران رایزنی کردیم که به صورت عام‌المنفعه برای ۲۹۰ نفر از دانش آموزان آزمون‌های آنلاین کنکور برگزار کنند.

کد خبر 5982540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha