۱۵ دی ۱۴۰۲، ۸:۵۶

مدیرکل کانون پرورشی اردبیل خبر داد؛

اختصاص ۲ میلیارد تومان برای تجهیز سینماهای مراکز پنجگانه اردبیل

اختصاص ۲ میلیارد تومان برای تجهیز سینماهای مراکز پنجگانه اردبیل

اردبیل - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: ۲ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز سالن‌های سینماهای مراکز پنجگانه کانون پرورشی اردبیل اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، ملیحه ملک‌زاده فرد شامگاه پنجشنبه در مراسم تجلیل از اعضای برگزیده فراخوان‌های ملی و بین‌المللی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان اردبیل با بیان اینکه پس از چند سال با دستور ویژه استاندار رقم قابل توجهی اعتبار برای کانون پرورشی استان اردبیل اختصاص یافته است، اظهار کرد: با توجه به علاقه اعضای کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به کارگاه نمایشی، سرود و تئاتر، ۲ میلیارد تومان اعتبار اخیراً برای تجهیز سالن‌های سینماهای مراکز پنجگانه اختصاص یافت.

وی رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان و کمک به شکوفایی استعدادهای آن‌ها که از اهداف و مأموریت‌های کانون عنوان کرد و افزود: کانون استان اردبیل ۲۲ مرکز هنری ثابت دارد، در سال ۱۴۰۱ مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۳ هزار عضو تحویل گرفتیم که اکنون ۱۴ هزار عضو فعال در سراسر مراکز کانون وجود دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ضمن تقدیر از فعالیت جهادی مربیان کانون در طول سال گفت: با حمایت و همدلی و همراهی مسئولان و توسعه زیرساخت‌ها می‌توانیم جامعه بیشتری از کودکان را به عضویت کانون در بیاوریم.

ملک‌زاده فرد با بیان اینکه امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت کودکان و نوجوانان باشیم خاطرنشان کرد: اعضای فعال شهرستان‌های اردبیل که مقام ملی دارند در روزهای آینده در شهرستان خودشان با حضور فرمانداران تجلیل خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان با اهدای جوایزی از اعضای برگزیده فراخوان‌های ملی و بین‌المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل تجلیل شد.

کد خبر 5985612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha