۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

برگزاری هنرواره تمثال حاج قاسم در همدان

برگزاری هنرواره تمثال حاج قاسم در همدان

همدان-معاون فرهنگی، هنری سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: هنرواره و تصویرگری تمثال حاج قاسم در همدان انجام شد.

مهدی خادمی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: برای گرامیداشت سالگرد حاج قاسم برنامه‌های متعددی تحت عنوان رویداد شهید القدس برنامه ریزی شده بود.

وی افزود: اهم برنامه‌های این رویداد اکران فیلم ژنرال، پویش‌های کتابخوانی، وصیت نامه خوانی، مراسمات بزرگداشت، اجرای پاتوق یک سرود، برنامه‌های فرهنگی و هنری دیگر و تولید محتوا در فضای مجازی بوده است.

معاون فرهنگی، هنری سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان یادآور شد: یکی دیگر از این برنامه‌ها که به صورت بومی و به همت هنرمندان جوان شهر همدان اجرا شد هنرواره و تصویرگری تمثال حاج قاسم بوده است که با استقبال هنرجویان انجام گرفت.

خادمی با اشاره به اینکه این هنرواره در سه بخش تصویرگری، گرافیکی و طراحی انجام گرفته است خاطرنشان کرد: تصویرگری شامل سیاه قلم، تصویرگری و طراحی پوستر و نقطه گذاری تصویر تأملی و نقطه ای بود که انجام شد.

وی در پایان بابیان اینکه در این رویداد ۲۴ نفر از هنر وران رشته هنر از صبح تا عصر مشغول به طراحی و تصویرگری تصاویر سیر زندگانی حاج قاسم بودند مطرح کرد: این هنر واره به مدت یک روز در محل سینما قدس همدان انجام شده و این کارها مقدمه مکتب حاج قاسم بوده است.

کد خبر 5988492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha