خسارت ۱.۶ میلیارد دلاری حملات حزب الله لبنان برای رژیم صهیونیستی

خسارت ۱.۶ میلیارد دلاری حملات حزب الله لبنان برای رژیم صهیونیستی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به افزایش نرخ بیکاری در سرزمین‌های اشغالی پس از حمله هفتم اکتبر، اعلام کردند که حملات حزب الله لبنان تا کنون برای تل آویو ۱.۶ میلیارد دلار هزینه داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حملات حزب الله به مناطق شمالی فلسطین اشغالی از هشتم اکتبر تا کنون ۱.۶ میلیارد دلار برای این رژیم خسارت در پی داشته است.

این خبر در حالی است که این رسانه‌ها گزارش دادند که حدود ۲۶۰ هزار اسرائیلی از ۷ اکتبر تا کنون برای دریافت مزایای بیکاری درخواست داده‌اند و وزارت دارایی این رژیم در نظر ندارد تسهیلات مزایای بیکاری را در ماه جاری تمدید کند.

بر اساس این گزارش، زنان ۵۵ درصد و مردان ۴۵ درصد از این درخواست‌ها را ارائه کرده‌اند. همچنین ۶۱ درصد متقاضیان دریافت مقرری بیکاری بین ۲۰ تا ۴۰ سال و ۳۸ درصد آنها بین ۴۰ تا ۶۷ سال سن دارند. طی هفته اول ماه جاری، ۷۲۴۵ متقاضی جدید دریافت مقرری بیکاری ثبت نام کردند که ۳۸۸۹ نفر از آنها در مرخصی بدون حقوق به سر می‌بردند.

گفتنی است که شبکه صهیونیستی «کان» پیشتر گزارش داده بود که حدود دو میلیون اسرائیلی زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

در حالی که مقاومت فلسطین در نوار غزه به مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد و اهدافی در اراضی اشغالی از لبنان، یمن، عراق و سوریه هدف قرار می‌گیرد، ترس تل آویو از تشدید بحران معیشتی در میان شهرک‌نشینان صهیونیست افزایش یافته است.

کد خبر 5988994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha