۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸

علی یوسف:

عراق با کاساس به پیروزی عادت کرده است/ چرا نتوانیم قهرمان شویم؟

عراق با کاساس به پیروزی عادت کرده است/ چرا نتوانیم قهرمان شویم؟

ملی پوش سابق تیم فوتبال عراق با اشاره به سخت بودن رقابت‌های جام ملت‌های آسیا گفت: اگر تیم عراق در روز خود باشد، می‌تواند به فینال جام ملت‌های آسیا برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال عراق پیش از حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا راهی ابوظبی امارات شده است تا اردوی آماده سازی خود را برگزار کند. این اردوی آماده سازی فردا ۲۱ دی ماه به پایان خواهد رسید و برای حضور در جام ملت‌های آسیا به قطر خواهد رفت.

علی یوسف بازیکن تیم ملی فوتبال عراق در خصوص وضعیت تیم ملی کشورش اظهار داشت: کادر فنی تیم ملی عراق تحت رهبری خسوس کاساس اسپانیایی روحیه رقابت عادلانه را در بین همه بازیکنان ایجاد کرده است. آنها با همه بازیکنان عراقی در ارتباط هستند و فرقی نمی‌کند بازیکنان در لیست تیم ملی باشند یا نباشند.

وی افزود: تیم ملی عراق با هدایت کاساس به فرهنگ پیروزی در مسابقات عادت کرده است و با انجام بازی‌های دوستانه سطح فنی بازیکنان در بالاترین سطح خود قرار گرفت و معتقدم ملی پوشان عراقی در این دوره از رقابت‌ها در بهترین شرایط خود قرار دارد و بازیکنان این تیم از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

بازیکن عراقی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ایران درباره شانس شیرهای بین النهرین در آسیا گفت: عراق می‌تواند در این دوره از رقابت‌ها به فینال جام ملت‌های آسیا برسد، هرچند خیلی سخت است اما اگر روز عراق باشد، می‌تواند نمایش خوبی را مقابل حریفان داشته باشد. چرا نتوانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم؟! ما آماده هستیم تا نتایج خوبی را کسب کنیم.

علی یوسف ادامه داد: عراق با دو بازیکن با نام‌های زیدان اقبال و علی جاسم در جام ملت‌های آسیا حضور خواهند داشت. این دو بازیکن شرایط خوبی را در تیم‌های خود دارند و با توجه به ادامه درخشش در لیگ‌های خود می‌توانند کمک زیادی به مربیان و کادر نی این تیم در جام ملت‌های کنند.

وی در خصوص جایگاهش در تیم ملی علیرغم دعوت نشدن تاکید کرد: من عراقی هستم تیم ملی عراق نماینده ۴۰ میلیون شهروند است و در حال حاضر همه چیز را کنار بگذاریم و از تیم ملی حمایت کنیم تا به موفقیتی که می‌خواهیم برسیم. قبل از اینکه بازیکن باشم طرفدار بودم و امروز به صف هواداران تیم ملی عراق خواهم پیوست.

علی یوسف عراقی دو بازی بین المللی با تیم ملی عراق انجام داد که در بازی قطر در جام ۲۰۲۱ فوتبال عربی به میدان رفت و این تقابل با شکست ۰-۳ عراق به پایان رسید و یوسف ۳۹ دقیقه در آن شرکت کرد.

در دومین بازی یوسف در بازی دوستانه تیم ملی عراق مقابل همتای اوگاندای خود که با برتری یک بر صفر عراق در ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ به پایان رسید، ۱۵ دقیقه بازی کرد.

تیم ملی عراق در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر در گروه چهارم قرار دارد و با تیم‌های ژاپن، ویتنام و اندونزی همگروه است.

کد خبر 5990830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha