۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۰۹

سرپرست فرمانداری فومن:

درس اصلی انقلاب مردمی بودن و با مردم بودن مسوولان است

درس اصلی انقلاب مردمی بودن و با مردم بودن مسوولان است

فومن- سرپرست فرمانداری فومن بر لزوم تبیین دستاوردهای نظام تاکید کرد و گفت: درس اصلی انقلاب مردمی بودن و با مردم بودن مسوولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز مرجانی امروز پنجشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرستان فومن اظهار کرد: پیام اصلی انقلاب اسلامی اساس و محور بودن مردم در تمام شئون اداره کشور است.

وی با بیان اینکه افکار بلند امام هنوز زنده و راهگشا است، افزود: مورد توجه قرار دادن خدمات برجسته نظام به مردم در طول چهار و نیم دهه مورد تاکید است چرا که امروز همه ما مسؤولان باید در برابر مردم احساس مسئولیت کنیم.

مرجانی افزود: شهرداری و دهیاری‌ها باید نسبت به فضاسازی مناسب شهری و روستایی ویژه دهه مبارک فجر و با توجه به ایام پیش رو از جمله حلول ماه مبارک رجب، میلاد باسعادت امیرالمؤمنین (ع) و همچنین موضوع اساسی و اصلی این روزهای کشورمان یعنی انتخابات یازدهم اسفندماه اقدام کنند و موجب تزریق حال و هوای مثبت در جامعه شوند.

سرپرست فرمانداری فومن تصریح کرد: رؤسای کارگروه‌های ستاد دهه فجر شهرستان با توجه به اهمیت برنامه ریزی برای برگزاری هرچه بهتر مراسم دهه فجر، تلاش مضاعف به منظور اجرای برنامه‌های محوری کنند.

وی بر لزوم پیش بینی برنامه‌های متعدد و مناسب به منظور افزایش آگاهی و شادابی جامعه تاکید کرد و ادامه داد: تبیین خدمات انقلاب اسلامی و تشریح اهداف و آرمان‌های بلند امام در قالب برنامه‌های دهه فجر ضرورت دارد.

سرپرست فرمانداری فومن بر لزوم تبیین دستاوردهای نظام تاکید کرد و گفت: درس اصلی انقلاب مردمی بودن و با مردم بودن مسؤولان است لذا همه باید به منظور اجرای هر چه بهتر جهاد تبیین، در برابر مردم احساس مسئولیت کنیم.

مرجانی با تشویق رؤسای ادارات به ارائه گزارش عملکرد خود به عموم، خواستار همکاری و تعامل بیشتر مدیران با رسانه‌ها و خبرنگاران شد و گفت: مدیران به منظور شفاف سازی و تبیین خدمات نظام با رسانه ارتباط بگیرند.

کد خبر 5991886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha