۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶

امام جمعه بردسکن:

مجریان در اجرای قوانین مناطق مختلف را به یک چشم نگاه نکنند

مجریان در اجرای قوانین مناطق مختلف را به یک چشم نگاه نکنند

بردسکن- امام جمعه بردسکن گفت: بعضاً مدیرانی هستند که در اجرای یک قانون شمال کشور را با این مناطق کویری یکی می‌بینند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اصغر امینی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با بیان اینکه قانون شمال کشور در قلع و قمع درختان باید با این شهرهای کویری فرقی داشته باشد، اظهار کرد: در این گونه شهرها باید دست و بازوی فردی که درختی کشت می‌کند را ببوسیم ولی با این فرد با همان روشی که در شمال کشور قانون اجرا می‌شود، برخورد می‌شود که باید اصلاح شود.

امام جمعه بردسکن در ادامه خطبه با تبریک فرارسیدن ماه رجب به ولادت امام محمد باقر (ع) اشاره کرد و گفت: ماه رجب و شعبان فرد را برای حضور در ماه مبارک رمضان آماده می‌کند.

وی با بیان اینکه انتقاد از تریبون نماز جمعه انتقاد از نظام و مدیران ساعی و پرکار نیست اظهار کرد: ما با مدیر کم کار و مدیر ضعیف که نتواند حق شهرستان را از استان و یا کشور بگیرد مخالف هستیم.

امینی با اعلام اینکه این انتقادات نافی مدیران توانمند نیست، افزود: انتقاد از اشخاص، انتقاد از نظام نیست، لذا مدیری که در منصب کار است باید شبانه روز پیگیر مسائل و مشکلات شهرستان و حوزه کاری خود باشد.

امام جمعه بردسکن از تلاش‌های رئیس جمهور کشورمان در سفر به شهرستان‌ها و رسیدگی به امور مردم تقدیر و از سفر مدیرکل کمیته امداد استان خراسان رضوی به بردسکن که یک روز کامل را در شهرستان حضور داشتند سپاسگزاری کرد.

کد خبر 5992370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha