۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۱

شهردار پارس‌آباد مطرح کرد؛

عملیات برف روبی و نمک پاشی معابر شهر پارس‌آباد

عملیات برف روبی و نمک پاشی معابر شهر پارس‌آباد

پارس آباد - شهردار پارس‌آباد گفت: در پی بارش برف در معابر شهری پارس‌آباد، نمک‌پاشی در این معابر انجام می شود.

شاپور کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در پی بارش برف که از شامگاه یکشنبه شروع شده و بحمدالله ادامه دارد واحدهای موتوری و خدمات شهری شهرداری نیز بلافاصله در راستای جلوگیری از بروز حوادث و اتفاقات احتمالی و همچنین تسهیل در تردد و عبور و مرور شهروندان از ساعت اولیه بارش نسبت به برف روبی و نمک پاشی معابر سطح شهر اقدام نموده است‌.

وی گفت: با توجه به کارشناسی‌ها و تمهیدات صورت گرفته نقاط حادثه خیز شهر، سرازیری مطهری از سمت مصلی، سرازیری مطهری و آزادگان از سمت میدان سردار سلیمانی و سرازیری بیوک خانلو از دیشب دوبار نمک پاشی شده و سایر معابر اصلی شهر نیز عملیات برف روبی و نمک پاشی در حال انجام است و در پیاده رو های پر تردد شهر نیز برف روبی صورت گرفته و ادامه دارد.

شهردار پارس آباد افزود: عواملین شهرداری به صورت شبانه روزی در حالت آماده باش کامل هستند تا از بروز هر گونه آب گرفتگی و مشکلات احتمالی دیگر جلوگیری کنند.

کریمی تاکید کرد: شهروندان محترم می‌توانند در صورت وجود هرگونه مشکلی در این زمینه با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا نیروهای خدوم شهرداری نسبت به رفع آن در اسرع وقت اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود با توجه به لغزندگی سطح معابر و احتمال تصادف، ضمن خودداری از ترددهای غیرضروری در سطح شهر، علاوه بر حفظ امنیت و ایمنی خود، کارکنان شهرداری را نیز در انجام ماموریت‌های خود یاری نمایند.

کد خبر 5994082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha