۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی:

هیات‌های بازرسی گزارش‌ تخلف‌های احتمالی داوطلبان را منعکس کنند

هیات‌های بازرسی گزارش‌ تخلف‌های احتمالی داوطلبان را منعکس کنند

بجنورد_ رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت‌: هیأت‌های بازرسی باید گزارش‌های تخلف‌های احتمالی داوطلبان را هم به ستاد انتخابات و هم مراجع ذی صلاح منعکس کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ناهیدی پیش از ظهر چهارشنبه در ستاد انتخابات خراسان شمالی که در سالن شهدای مدافع حرم استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دشمن دنبال دوقطبی کردن جامعه در جهت کاهش مشارکت است اما در این مسیر همه مجریان قانون باید به خوبی به قانون عمل کنند.

وی روند آمادگی خراسان شمالی برای برگزاری انتخابات باشکوه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ایجاد شرایط برابر برای تمام داوطلبان باید لحاظ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی خاطر نشان کرد: هیأت‌های بازرسی باید گزارش‌های تخلف‌های احتمالی داوطلبان را هم به ستاد انتخابات و هم مراجع ذی صلاح منعکس کنند.

وی در ادامه افزود: ستاد امنیت انتخابات نیز مسائل را رصد می‌کند تا انتخابات در فضای کاملاً امن برگزار شود.

ناهیدی با بیان اینکه به تمامی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توصیه می‌کنیم، پایبند قانون باشند، گفت: داوطلبان در موعد مقرر و در فضایی کاملاً برابر باید تبلیغات خود را شروع کنند.

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی خاطر نشان کرد: ظرفیت‌های خوبی برای تبلیغات نامزدهای انتخابات همچون حضور در دانشگاه‌ها و برنامه‌های پاسخگویی آنها به سوالات جریان‌های سیاسی، پیش بینی شده است تا مردم بهتر با برنامه نامزدها آشنا شوند و آنها را بهتر بشناسند.

حسن ناهیدی، انتخابات را مهم‌ترین رویداد سیاسی سال جاری دانست و گفت: برای تأمین زیر ساخت‌ها باید بستر لازم فراهم شود که در حال حاضر تست آنتن دهی شعب اخذ رأی در حال انجام است تا احراز هویت‌ها به صورت بر خط میسر شود.

وی خاطر نشان کرد: در خراسان شمالی به نسبت کشور زیر ساخت‌های فیبر نوری بیشتر است که این توسعه فیبر نوری منجر می‌شود تا مردم از تکنولوژی‌های نوین بهره‌مند شوند و در فرصت انتخابات نیز مشکل ارتباط کمتر شود.

کد خبر 5997401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha