۲۹ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۶

امام جمعه خاکعلی:

رمز موفقیت کشور سپردن امور به مردم است

رمز موفقیت کشور سپردن امور به مردم است

قزوین- امام جمعه خاکعلی گفت: گام اول موفقیت و پیروزی کشور در همه زمینه ها سپردن امور به مردم و مردمی سازی دولت و نظام است و این اتفاق باید با سپردن کارها به مردم محقق شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خاکعلی با اشاره به سالروز برگزاری انتخابات اولین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۵۸ اظهار کرد: انقلاب در گام نخست رژیم ننگین سلطنت استبدادی را به حکومت مردمی تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی عنصر اراده ملی را که جان مایه پیشرفت همه جانبه و حقیقی است در کانون مدیریت کشور وارد کرد، افزود: انقلاب مشارکت مردمی را در مسائل سیاسی مانند انتخابات و حضور در صحنه‌های ملی به اوج رسانید

امام جمعه خاکعلی تاکید کرد: گام اول موفقیت و پیروزی کشور در همه زمینه سپردن امور به مردم و مردمی سازی دولت و نظام است و این اتفاق باید با سپردن کارها به مردم محقق شود.

وی ادامه داد: حضور مردم در همه صحنه‌های مورد نیاز انقلاب و خدمت گذاری به مردم در همه زمینه‌ها از رموز دیگر موفقیت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام فاطمیان در پایان یادآور شد: در صورت عملی شدن این نکات آن وقت خواهیم دید که عزت اقتدار و پیشرفت و آینده روشن در انتظار ملت عزیزمان خواهد بود نمونه‌اش در ۸ سال دفاع مقدس است.

کد خبر 5998712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha