۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸

رییس پلیس امنیت اقتصادی مازندران:

انبار لوازم خانگی قاچاق در ساری کشف شد

 انبار لوازم خانگی قاچاق در ساری کشف شد

ساری- رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از شناسایی یک انبار لوازم خانگی قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد محمدپور اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپو تعداد قابل توجهی لوازم خانگی قاچاق در یکی از مناطق حاشیه شهر ساری توسط فردی سودجو، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان پس از شناسایی انبار موردنظر و پس از هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت استان به محل مورد نظر اعزام و با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی در بازرسی از این مکان انواع لوازم خانگی را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان مربوطه ۸ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه یک متهم نیز به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ محمدپور در پایان از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کد خبر 5999498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • US ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      2 0
      اینها سودجونیستندسودجوکسانی هستند که تولیدداخلی راباقیمت گران. وبدون کیفیت به مردم قالب میکنند
    • مهدی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      0 0
      احتمالا ۸ میلیارد تومان بوده هشت میلیارد ریال پول نصف جهاز عرسه قاچاق نیست شاید هم هشت هزار میلیارد ریال بوده!!!