جنگنده‌ها و توپخانه رژیم صهیونیستی جنوب غزه را زیر آتش گرفتند

جنگنده‌ها و توپخانه رژیم صهیونیستی جنوب غزه را زیر آتش گرفتند

ارتش رژیم صهیونیستی طی بامداد امروز دوشنبه با توجه به مقاومت شدید نیروهای فلسطینی، جنوب نوار غزه را زیر آتش حمله‌های خود قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های فلسطینی گزارش داد که جنگنده‌ها و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه شدیدترین حمله‌های خود را از آغاز جنگ علیه نوار غزه تاکنون در قبال خان یونس واقع در جنوب این منطقه انجام داده اند.

بر اساس این گزارش، صدای تیراندازی در بخش‌های شرقی میان استان‌های خان یونس و رفح به گوش می‌رسد و بخش‌های غربی شهر غزه به صورت گسترده بمباران می‌شود.

رسانه‌های خبری کلیپ‌های ویدیویی را منتشر کردند که نشان می‌دهد یک پهپاد اسراییلی از نوع کواد کوپتر به سمت شهروندان بی دفاع فلسطینی در منطقه المواصی واقع در غرب خان یونس شلیک می‌کند.

این حمله‌ها تاکنون ۱۲ شهید از جمله سه زن و کودک برجای گذاشته است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین به شدت منطقه النمساوی در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را زیر آتش قرار دادند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز گذشته با صدور بیانیه‌ای از شهادت ۲۵ هزار و ۱۰۵ نفر در غزه در نتیجه حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

براین اساس در جریان حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون، ۶۲ هزار و ۶۸۱ فلسطینی نیز زخمی شده اند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرده است که اجساد بسیاری از قربانیان حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی زیر آوار ویرانی‌ها قرار دارند و نیروهای امدادی توان نجات آن‌ها و یا خارج کردن آنان از زیر آوار را ندارد.

کد خبر 6001113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha