۲ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۴۲

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی:

شهرک تخصصی برای استقرار مینی پالایشگاه ها در استان ایجاد شود

شهرک تخصصی برای استقرار مینی پالایشگاه ها در استان ایجاد شود

بیرجند_ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی خواستار ایجاد شهرک تخصصی برای استقرار واحدهای مینی پالایشگاه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباس زاده عصر امروز دوشنبه در جلسه برنامه ریزی آمادگی در اطفای حریق مخازن سوخت و فرآورده‌های نفتی استان که نمایندگان دستگاه‌های مربوط هم حضور داشتند، گفت: با توجه به اینکه مجوزهای برای راه اندازی واحدهای مینی پالایشگاه در منطقه ویژه اقتصادی و شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های استان صادر شده است، ضرورت دارد که همه این واحدها در قالب یک شهرک تخصصی استقرار پیدا کنند.

وی با بیان اینکه با انجام این کار از افزایش ریسک در این خصوص جلوگیری خواهد شد، افزود: باید برای انجام هماهنگی‌های بیشتر بین دستگاه‌های مربوط در این خصوص با محوریت مدیرکل مدیریت بحران استانداری و با حضور نمایندگان شرکت شهرک‌های صنعتی و صمت جلسه‌ای برگزار شود.

به گفته وی در واحدهای تولید هیدرو کربن استان علاوه بر بیمه هر واحد، باید ایمنی آنها هم مورد توجه قرار گیرد.

معاون استاندار خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: باید همه موارد استاندارد در مینی پالایشگاه‌ها رعایت شود و با توجه به ایجاد مینی پالایشگاه در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند، ضروری است که مرکز تخصصی اطفای حریق ویژه واحدهای مورد نظر هم در آن راه اندازی شود.

کد خبر 6002008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha