۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۵۷

فرمانده انتظامی مشهد:

۸۲ فقره سرقت شبانه به تأسیسات آبرسانی مزارع مشهد کشف شد

۸۲ فقره سرقت شبانه به تأسیسات آبرسانی مزارع مشهد کشف شد

مشهد- فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد پرونده ۸۲ فقره سرقت شبانه به تأسیسات آبرسانی مزارع شرق مشهد بسته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی سریالی شدن سرقت‌های شبانه لوله و پمپ آب سیستم آبیاری قطره‌ای مزارع و کابل‌های برق چاه‌های کشاورزی محدوده روستاهای هلالی، بزرش آباد، شرشر و خیرآباد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد با یک سری تحقیقات گسترده میدانی و با اشراف اطلاعاتی ۴ متهم ۳۰ تا ۴۰ ساله را در این زمینه شناسایی و در عملیات‌هایی مجزا دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و چند دستگاه پلمپ آب و مقادیری کابل برق مسروقه کشف کردند.

وی گفت: متهمان در بازجویی‌های علمی کارآگاهان پلیس به ۸۲ فقره سرقت تأسیسات آبیاری و برق رسانی روستاهای محدوده شرق شهر مشهد و فروش اموال مسروقه به ۲ ضایعاتی در محدوده منطقه پنجتن اعتراف کردند.

نگهبان با اشاره به دستگیری افراد مالخر و کشف قسمتی از اموال مسروقه، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کد خبر 6002933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عباس IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      0 0
      دست شما درد نکنه 864
    • سجاد IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      1 1
      اگه اونا رو کشف کردن چرا برای چاه های بیشمار غیر مجاز کاری نمیکنن؟
    • مالباخته بیچاره RO ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      1 0
      خدا کنه این ما مورین در استان فارس شهرستان فیروز اباد هم بداد کشاورزان بیچاره که یکشبه اموال کشاورزیشان توسط سارقین بسرقت میره ودادرسی هم نیست که بدادشان برسه ا اقدامی عاجلانه کنند ما که از سارقین نه شب داریم ونه روز خدایا تو بفریادمان رس دیگه جایی که فریاد نزده ایم نیست