۳ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۳۰

در مقایسه با انتخابات دوره یازدهم مجلس؛

تعداد کاندیداهای انتخابات مجلس در خراسان شمالی افزایش پیدا کرد

تعداد کاندیداهای انتخابات مجلس در خراسان شمالی افزایش پیدا کرد

بجنورد_ رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: تعداد کاندیداهای تایید شده جهت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی در مقایسه با انتخابات دوره گذشته افزایش یافته است.

به گزاش خبرنگار مهر، حسن ناهیدی عصر سه‌شنبه در جلسه ستاد انتخابات خراسان شمالی که در سالن شهدای حرم استانداری برگزار شد، گفت: اقدامات ستاد انتخابات بر مدار قانون است و همه اعضای هیات اجرایی انتخابات بر قانون محوری و قانون مداری حرکت می کنند تا نتایج بهتری حاصل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: شش نفر دیگر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی در استان تایید شدند که از این تعداد دو نفر در شیروان، یک نفر در اسفراین و سه نفر در بجنورد هستند که در مجموع ۹۱ نفر تایید شدند این رقم نسبت به انتخابات گذشته افزایش یافته است.

وی در ادامه افزود: امروز آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان برای بهره مندی از ظرفیت صدا و سیما است که با پیگیری‌های صورت گرفته داوطلبان خراسان شمالی بین پنج تا ده میلیون تومان پرداخت می‌کنند.

ناهیدی در ادامه گفت: اگر داوطلبان یک درصد آرای مأخوذه را کسب کنند مبلغ عودت داده می‌شود لذا فرصت خوبی است تا مردم با شناخت بیشتر انتخاب خود را داشته باشند که این امر در کیفیت برگزاری انتخابات هم تاثیر خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه زیرساخت آمادگی های بهتری حاصل شده است.

ناهیدی افزود: اقدامات هیات استانی بررسی تبلیغات و بازرسی انتخابات نیز در حال انجام است.

کد خبر 6003144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha