۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۶

مدیرکل هواشناسی استان زنجان خبر داد؛

وقوع کولاک و کاهش دید در محورهای مواصلاتی زنجان

وقوع کولاک و کاهش دید در محورهای مواصلاتی زنجان

زنجان-مدیرکل هواشناسی استان زنجان از کاهش دید در محورهای مواصلاتی این منطقه و وقوع کولاک به عنوان پدیده غالب جوی عنوان کرد.

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه پدید غالب جوی استان طی امروز و فردا کاهش دید در محورهای مواصلاتی استان و نیز وقوع کولاک پیش‌بینی شده است، افزود: در حال حاضر شاهد بارش باران و برف در استان هستیم.

وی با یادآوری اینکه وضعیت جوی استان به گونه‌ای است که در ارتفاعات و مناطق سردسیر شاهد وقوع پدیده کولاک و کاهش دید به خاطر وزش باد هستیم، اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده، این پدیده جوی قرار است تا پایان امروز در استان تداوم داشته باشد.

محمدی با اشاره به اینکه با وجود کاسته شدن از ناپایداری جوی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری، احتمال بارندگی در نقاط مختلف استان دور از ذهن نیست، خاطرنشان کرد: با توجه به هشدارهای صادر شده، انتظار داریم هم‌وطنان به این هشدارها توجه کرده و از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه از اواخر هفته جاری دوباره شاهد ورود سامانه جدید بارشی به استان خواهیم بود، اضافه کرد: از هم‌وطنان انتظار داریم در صورت تردد در محورهای مواصلاتی زنجان به ویژه مناطق کوهستانی حتماً تجهیزات زمستانی با خود به همراه داشته باشند.

کد خبر 6003350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ابوالفضل IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      2 0
      دروغه اینجا داره بارون میاد
      • شهروند IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
        0 0
        آقا ابوالفضل من طارمم. برف شدیدی می باره....