۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۱

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری:

شکوفایی اقتصادی از اهداف تشکیل ستادتوسعه استان‌های زاگرس‌نشین است

شکوفایی اقتصادی از اهداف تشکیل ستادتوسعه استان‌های زاگرس‌نشین است

شهرکرد-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه اشتغال، جلوگیری از مهاجرت و شکوفایی اقتصادی از اهداف تشکیل ستاد توسعه استان‌های زاگرس‌نشین است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کاظم منزوی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: معرفی طرح‌های پیشران استان به عنوان یکی از استان‌های زاگرس‌نشین، تعیین نرخ سود بانکی ویژه استات و اختصاص خط اعتباری اشتغال از محل صندوق توسعه ملی از موارد پیگیری شده در این نشست بود.

وی افزود: بر اساس ستاد توسعه استان‌های زاگرس‌نشین چهارمحال و بختیاری، خوزستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و کرمانشاه ۶ استان مشمول طرح‌های اشتغال‌زا در قرارگاه استان‌های زاگرس نشین هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تدوین طرح‌های آب‌رسانی، حفظ جنگل‌ها و توسعه زیرساخت‌های بوم‌گردی در استان‌های زاگرس‌نشین مرکزی ادامه داد: در این نشست بسته سیاستی پیشنهادی توسعه استان طرح و بررسی شد.

منزوی عنوان کرد: توسعه اشتغال، جلوگیری از مهاجرت و شکوفایی اقتصادی در استان‌های زاگرس‌نشین مرکزی از اهداف تشکیل ستاد توسعه استان‌های زاگرس‌نشین است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه اشتغال و کارآفرینی، تسهیل در وصول تقاضا، صدور مجوزهای کسب و کار، سرعت‌بخشی در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا و تکمیل طرح‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت این قرارگاه قرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پس از اولویت‌بندی بسته پیشنهادی بر مبنای آمایش سرزمین تعدادی از این طرح‌ها به‌زودی اجرایی می‌شوند.

منزوی بیان کرد: در این نشست مدیران اقتصادی به تفکیک ضرورت طرح‌های پیشنهادی و راهکارهای اجرایی را ارائه کردند.

کد خبر 6006762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha