۸ بهمن ۱۴۰۲، ۲۳:۱۰

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر:

تنوع اقوام ایرانی از جمله مؤلفه‌های قدرت کشور است

تنوع اقوام ایرانی از جمله مؤلفه‌های قدرت کشور است

بوشهر- مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: اقوام ایرانی از جمله مؤلفه‌های قدرت و از جمله عوامل اقتدار آفرین این کشور هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حیدری یکشنبه شب در جشنواره ملی اقوام دانشگاه فرهنگیان در بوشهر ضمن تقدیر از دست اندر کاران این جشنواره و میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از این جشنواره ملی اظهار داشت: امروز استان بوشهر مفتخر است که آن را دارالحماسه می‌نامند و ردپای مبارزات مردم دیار استان بوشهر در دفاع از این آب و خاک سابقه‌ای دیرینه دارد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: امروز اقوام ایرانی از جمله مؤلفه‌های قدرت و از جمله عوامل اقتدار آفرین این کشور هستند و به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وحدت و همبستگی بی نظیری در بین اقوام وجود دارد.

حیدری بیان داشت: به پشتوانه همین اقوام و فرهنگ اسلامی ایرانی است که ایران امروز روز به روز قله‌های پیشرفت و اقتدار را استمرار و سرعت می بخشد و همه این اقوام ایران قوی را می‌سازد.

وی تصریح کرد: دشمن، اقوام را که مهمترین فرصت‌ها در جمهوری اسلامی ایران برای حرکت به سمت پیشرفت است این فرصت را درک کرده و تلاش کرده در سال‌های متوالی که موضوع وحدت و همبستگی بین اقوام را با برنامه ریزی ها و با طراحی‌های خودش بشکند و از بین برد.

حیدری اضافه کرد: از ریاست دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر که حقیقتاً همیشه منشأ خیر و برکت در استان هستند و همواره تلاش می‌کنند تا با میزبانی از جشنواره‌ای مختلف ملی گامی در توسعه اهداف و برنامه‌های وزینی که سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان در این سنوات اخیر پیگیر آن است بردارند، تقدیر می‌کنم.

کد خبر 6007447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha