۱۷ آذر ۱۳۸۶، ۱۶:۵۰

استقرار 1016 واحد صنفی و کارگاهی مزاحم شهری در مجتمع ولیعصر (عج)

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از آغاز عملیات اجرائی احداث مجتمع صنفی و خدماتی ولیعصر (عج) ( تالاب بهرام ) تا پایان ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمود نصری با اعلام این مطلب اظهار داشت: با احداث این مجتمع 1016 واحد صنفی و کارگاهی پایتخت  ساماندهی می شوند.

وی گفت: این مجتمع بزرگ صنفی - خدماتی در زمینی به مساحت 45 هزار متر مربع احداث خواهد شد واز جمله صنوف " ماشین ساز و فلز تراش ، آهنکاران ، آلومینیوم کاران، درودگران، چراغ ساز و سماور ساز" در آن مستقر خواهد شد.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه پیشنهاد احداث این مجتمع در سال 1372 ارائه شده بود، تصریح کرد: در سال 1385 و با پیگیری های شهرداران تهران لایحه احداث این مجتمع به تصویب شورای شهر تهران رسید که با هماهنگی های انجام شده با شهرداری منطقه 20 ، سازمان حفاظت محیط زیست و مجمع امور صنفی شهرری زمینه احداث این مجتمع فراهم شده است.

نصری با بیان اینکه به استناد بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها امکان ادامه فعالیت این واحدها در محدوده شهر تهران وجود ندارد، خاطرنشان کرد: با احداث این مجموعه طی دو سال آینده به تدریج واحدهای مذکور در مجتمع صنفی - خدماتی ولیعصر (عج) منتقل شده و از آلایندگی و مزاحمت های ناشی از فعالیت این واحدها در شهر کاسته خواهد شد.

به گفته مدیر عامل شرکت ساماندهی ، هزینه های مربوط به احداث این مجتمع بزرگ صنفی و خدماتی از سوی اتحادیه های ذیربط و مشارکت بخش خصوصی تامین خواهد شد.

کد خبر 600866

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha