۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۵۹

فرمانده سپاه فومن خبر داد؛

اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در فومن

اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در فومن

فومن- فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: ۳۰۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر با موضوعات مختلف در شهرستان اجرا و عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن جعفری عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: سرآغاز همه جنبش‌ها علی الخصوص جنبش اسلامی در منطقه و حتی قیام‌های اروپا و آمریکا ناشی از انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی با بیان اینکه امروزه انقلاب اسلامی ایران ما به عنوان الگو به جهانیان معرفی شده است، افزود: انقلاب اسلامی ایران بالنده، زنده، پویا، سیال، پیش برنده بوده لذا استمرار این جریان بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده سپاه فومن تصریح کرد: حضرت امام با نقش پیامبرگونه توانست با روشنگری و تنویر افکار عمومی ملتی را از زیر یوغ استکبار و استعمار خارج کند و مقابل دنیای طاغوت ایستاده و انقلاب اسلامی امروز در دنیا به عنوان الگو تبدیل شده است.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از فرهنگ غنی عاشورای حسینی بوده است، ادامه داد: انقلاب ما قشری و صنفی نبوده و همه مردم در پیروزی این انقلاب سهم و نقش داشتند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران محصول همدلی، هم زبانی، ایستادگی و وحدت کلمه بوده است، گفت: انسجام داخلی و یکدلی می‌تواند ما را از همه بحران‌ها، مشکلات و موانع عبور داده و به آن قله آرمانی برساند.

فرمانده سپاه فومن اضافه کرد: همزمان با دهه فجر ۳۰۰ عنوان برنامه با موضوعات مختلف از جمله فرهنگی، بصیرتی، افتتاح پروژه‌ها، تهیه و توزیع سبد کالا، ورزشی و غیره در شهرستان اجرا و عملیاتی می‌شود.

وی به بخشی از برنامه‌های شاخص شهرستان اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا، نشست‌های بصیرتی و تبیینی، مسابقات ورزشی، نشست‌های سواد رسانه، اردوهای جهادی و راویان پیشرفت، ویزیت رایگان توسط گروه‌های جهادی، اعزام بسیجیان به راهیان نور و توزیع جهیزیه به نوعروسان بخشی از این برنامه‌ها است.

کد خبر 6009495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha