۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۳:۳۸

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

معاندان انقلاب اسلامی با آمریکا متحد هستند

معاندان انقلاب اسلامی با آمریکا متحد هستند

قم- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه معاندان انقلاب اسلامی با آمریکا متحد هستند، گفت: امروز منافقان و سلطنت طلب‌ها، دشمنان نظام جمهوری اسلامی با محوریت آمریکا، با هم متحد هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه چهارشنبه در مجمع طلاب، فضلا و روحانیون استان سمنان در حوزه علمیه قم به میزبانی سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان بیان کرد: امروز و پس از ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن ما روز به روز ضعیف‌تر شده و جمهوری اسلامی روز به روز قوی‌تر شده است.

وی افزود: دشمنی‌ها امروز در قالب جنگ ترکیبی از هر زمانی بیشتر شده است، آمریکا برای سال ۲۰۳۰ دسیسه نبودن جمهوری اسلامی را در دستور کار قرار داده است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه امروز منافقین و سلطنت طلب‌ها، دشمنان نظام جمهوری اسلامی با محوریت آمریکا، با هم متحد شده‌اند، تاکید کرد: در هر جای دنیا که آزاده ای قد علم می‌کند، از قدرت بسیج کنندگی انقلاب اسلامی ایران است.

مطیعی افزود: ما همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند، نیازمند جهاد تبیین هستیم، هر کس که مخاطب دارد باید در راستای جهاد تبیین گام بردارد.

کد خبر 6010879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha