۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۵

فرماندار تربت حیدریه:

مهم‌ترین شاخصه انقلاب اسلامی تمدن‌سازی است

مهم‌ترین شاخصه انقلاب اسلامی تمدن‌سازی است

تربت حیدریه- فرماندار تربت حیدریه گفت: مهم‌ترین شاخصه انقلاب اسلامی تمدن سازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کی پور صبح پنجشنبه در دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی با امام جمعه تربت حیدریه که در محل بیت امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: حفظ نظام و تبعیت از فرامین رهبر عزیزمان و همچنین اتحاد و همدلی بین مسؤولین از عمده دغدغه‌های نظام است.

فرماندار تربت حیدریه گفت: انقلاب اسلامی در مقطعی به پیروزی رسید که هیچ‌کس فکر نمی‌کرد حکومتی بر اساس پایه دینی تشکیل شود و حتی جریان‌های داخلی مخالفت خود را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بعضاً اعلام کردند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در برنامه گام دوم برای ما جهاد تبیین را تکلیف کرده‌اند، افزود: شایسته است چرایی انقلاب را تبیین کنیم و امروز خطر تحریف واقعیت‌ها از تحریم‌ها بیشتر و لذا محوریت جهاد تبیین، بیان واقعیت‌های جامعه و لزوم شناخت آن به نسل جوان است.

کی پور گفت: مهم‌ترین شاخصه انقلاب اسلامی تمدن‌سازی است که اثرات مشهود آن را می‌توان در تشکیل جبهه مقاومت و محاصره اسرائیل و اثرات نامشهود آن را در بیداری اسلامی ملت‌ها و کشورهای مختلف مشاهده کرد.

فرماندار تربت حیدریه با بیان اینکه امروز مهم‌ترین عرصه برای مدیران دستگاه‌های اجرایی، عرصه جهاد تبیین است، گفت: مدیران عملکرد خود را برای مردم تبیین کنند، بیان دستاوردهای انقلاب و نظام به نوعی جهاد تبیین است که بعضاً از آن غفلت شده‌است.

وی به موضوع انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی تمام تلاش خود را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به کار ببندند، در عین حمایت از نامزد خاصی به صورت علنی در انتخابات توسط مدیران دستگاه‌های به باورهای مردم آسیب می‌رساند.

فرماندار تربت حیدریه با بیان اینکه تاکید رهبری بر مشارکت حداکثری مردم و نیز تأمین امنیت و سلامت انتخابات است، گفت: ستاد انتخابات و دست اندرکاران و عوامل برگزاری انتخابات تنها به سلامت و امنیت انتخابات می‌اندیشند و دغدغه‌ای جز صیانت از آرای مردم را ندارند.

کد خبر 6011386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha