۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۲۳

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد؛

ضرورت برگزاری جلسات انس با قرآن در ماه رمضان/از قرآن غافل شده ایم

ضرورت برگزاری جلسات انس با قرآن در ماه رمضان/از قرآن غافل شده ایم

همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در حق قرآن جفا کرده‌ایم و از آن غافل شده ایم، در ایام پیش رو به خصوص ماه مبارک رمضان نیازمند توجه به برگزاری بیشتر جلسات انس با قرآن هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی ظهر دوشنبه در مراسم محفل انس با قرآن در شهر ازندریان ملایر با اشاره به اینکه اگر کسی با معارف قرآن آشنا نشود، در عرصه‌های اجتماعی عملکردی سست خواهد داشت، اظهار کرد: این قرآن است که زندگی ما را در عرصه‌های مختلف قوام می‌بخشد.

وی با اشاره به اینکه در حق قرآن جفا کرده‌ایم و از آن غافل شده‌ایم، گفت: متأسفانه هر جا صدای قرآن را بشنویم تنها گمان می‌کنیم کسی از دنیا رفته و در این حد خلاصه شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: در قیامت، پیامبر گرامی اسلام (ص) در رابطه با قرآن از ما سوال خواهد کرد.

آیت الله شعبانی با تاکید بر اینکه در ایام پیش رو به خصوص ماه مبارک رمضان نیازمند توجه به برگزاری بیشتر جلسات انس با قرآن هستیم، افزود: از طریق آشنا کردن کودکان با فرهنگ قرآنی، می‌توان در هر شهر و منطقه چندین نفر قاری قرآن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فارغ از مسائل سیاسی، باید این سوال را از خود بپرسیم که حضور در انتخابات به تقویت اسلام و دین کمک می‌کند یا خیر، گفت: برای پاسخ به این پرسش، دین و قرآن را معیار قرار دهیم نه عملکرد برخی از مسئولان را؛ باید بدانیم که جمهوری اسلامی حرم است و امروز باید از این حرم مراقبت کنیم.

کد خبر 6022411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha