۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

فتنه‌ دشمنان با پشتوانه مردمی خنثی شده است

فتنه‌ دشمنان با پشتوانه مردمی خنثی شده است

زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: همه فتنه‌ها و هجمه‌های دشمنان نظام با حضور و پشتوانه مردمی خنثی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان با یادآوری اینکه آنچه که تا به امروز باعث شده است تا دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بماند، حضور مردم در عرصه‌های مهم بوده است، افزود: امروز ملت ایران با آگاهی در برابر هجمه دشمنان ایستادگی کرده و در مسیر عزت‌مندی به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی با یادآوری اینکه ایران قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از هر جهت به استکبار و در رأس همه آن‌ها به آمریکا وابسته بود، اظهار کرد: این بدان معنی بود که همه ثروت‌ها و دارایی این کشور که متعلق به این ملت است، در اختیار آمریکا بود، به طوری که در حوزه نظامی نیز شاهد حضور ۵۰ هزار مستشار آمریکایی در کشور بودیم.

این مسؤول با تاکید بر اینکه زمانی که انقلاب اسلامی ایران با هدایت پیامبرگونه امام راحل به پیروزی رسید، شکست کامل آمریکا رقم خورد، ادامه داد: دشمنان در تلاش بودند تا انتقام خود را از انقلاب اسلامی ایران بگیرند، به همین خاطر در اوایل شکل‌گیری انقلاب شاهد دسیسه‌های زیادی از سوی دشمن علیه ملت ایران بودیم که نمونه بارز آن ترورهای ناجوانمردانه بود.

سردار کرمی، تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یکی از تدابیر ارزشمند امام خمینی (ره) در راستای مقابله با توطئه دشمنان در اوایل انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: تشکیل سپاه پاسداران با حضور و پشتوانه مردمی همراه و منجر به شکل‌گیری نهادی ارزشمند به نام بسیج شد که امروز در همه عرصه‌ها شاهد حضور ارزشمند این نهاد مقدس و تأثیرگذاری آن هستیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و روز پاسدار، به دلاوری‌های نیروهای مسلح در اوایل انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه و بسیج در اوایل انقلاب به حفاظت از نظام پرداخته و ارتش نیز قهرمانانه در صحنه‌های مختلف امنیتی حضوری اقتدارآمیز ایفا کرد، به طوری سپاه با پشتوانه بسیج و رشادت ارتش توانستند وقایع ماندگاری را در دوران دفاع مقدس خلق کنند.

وی با اشاره به اینکه خدمات سپاه پاسداران محدود به زمان جنگ نبوده و بعد از جنگ تحمیلی نیز شاهد خدمات‌رسانی این نهاد مقدس در امر سازندگی کشور بودیم، خاطرنشان کرد: امروز به پشتوانه حمایت مردمی از بسیج، شاهد سازندگی‌های ارزشمند در حوزه‌های مختلف هستیم.

کد خبر 6025846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha