تحلیلگر مطرح صهیونیست اذعان کرد:

غارت منازل فلسطینی‌ها و تخریب خانه‌ها در غزه به دست ارتش اسراییل

غارت منازل فلسطینی‌ها و تخریب خانه‌ها در غزه به دست ارتش اسراییل

یکی از تحلیلگران مطرح رژیم صهیونیستی به اقدامات وحشیانه ارتش این رژیم در نوار غزه به ویژه غارت منازل فلسطینی‌ها و تخریب این خانه‌ها اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یدیعوت آحارونت، «ناحوم بارنیاع» تحلیلگر مطرح رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ارتش این رژیم دست به غارت و اقدامات غیرقابل توجیه علیه منازل فلسطینی‌ها در نوار غزه زده است.

وی در ادامه افزود: این اقدامات باعث می‌شود وجهه اسراییل به شدت خدشه دار شده و از آن در دادگاه کیفری بین المللی علیه تل آویو استفاده شود.

بارنیاع با انتشار گزارشی در این خصوص نوشت: در یکی از موارد شاهد آن هستیم که دستور تخریب یکی از منازل محله‌های شمالی نوار غزه صادر شده است. یکی از فرماندهان ارتش اسراییل دستور تمام خانه‌ها در این محله را صادر کرد نه به خاطر این که مجبور بود و نیاز به این کار بود بلکه به خاطر این که وی می‌توانست این دستور را صادر کند.

وی بیان کرد: منفجر کردن ساختمان شورای قانون گذاری غزه بنا به دستور یک فرمانده میدانی صورت گرفت. این در حالی است که هیچ توجیه عملی برای این اقدام وجود نداشت.

بارنیاع اضافه کرد: هرتزی هالیوی رییس ستاد مشترک ارتش اسراییل به عملیات غارت منازل فلسطینی‌ها اذعان کرده است. ما شاهد انتشار تصاویر و ویدیوهایی از ایستادن بازپرس یگان ۵۰۴ روی یک بازداشتی برهنه فلسطینی و یا انفجار یک مسجد به دست یک افسر اسراییلی هستیم.

کد خبر 6026446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha