۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۲۳:۴۳

رییس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه:

دانشجویان پیش‌قراولان مبارزه در جنگ ترکیبی‌ هستند

دانشجویان پیش‌قراولان مبارزه در جنگ ترکیبی‌ هستند

کرمانشاه- رییس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه گفت: دانشجویان پیش‌قراولان مبارزه در جنگ ترکیبی‌ هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شهرستانی شامگاه دوشنبه در همایش اعزام ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه به اردوی راهیان نور، اظهار کرد: در دهه هفتاد دشمن با تهاجم فرهنگی باورهای نسل جوان را هدف قرار داد.

وی افزود: سال ۱۳۷۸ رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) به قدمگاه شهیدان دشت شلمچه تشریف بردند و آن سفر نورانی، سرآغاز راهی پربرکت به‌نام «راهیان نور» شد.

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه تصریح کرد: در روزگاری که دشمن با ماهواره‌ها، فرهنگ را نشانه گرفته بود، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) ماهپاره‌ها را به ما نشان دادند.

وی ادامه داد: امروز دشمن جنگ دیگری تحت عنوان جنگ ترکیبی شروع کرده است که جنگ مذهبی و سیاسی است. او به جنگ باورهای ما آمده تا جوان ما را نسبت به آینده بی‌تفاوت کند.

شهرستانی ادامه داد: روح امید و امیدواری، که اصلی‌ترین سرمایه ملت شریف ایران است، امروز آماج حملات دشمن در جنگ ترکیبی است. میدان جنگ امروز، میدان رسانه و تبلیغات است و ما باید همچون شهدایمان نسبت‌به این میدان جنگ حساس باشیم.

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه گفت: قطعاً شما دانشجویان، پیش‌قراولان این نبرد هستید و لازم است با تمام قوای فکری و معنوی خود، از تمامیت مرزهای اعتقادی و سیاسی دفاع کنید.

کد خبر 6032281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha