۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۷

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

جوان مؤمن انقلابی برای تبیین دستاوردهای نظام نقش به سزایی دارد

جوان مؤمن انقلابی برای تبیین دستاوردهای نظام نقش به سزایی دارد

مشهد- مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: عملکرد جوانان مؤمن انقلابی در پیشرفت انقلاب بسیار مؤثر است و باید برای تببین بیانیه گام دوم همت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمید رفیعی صبح جمعه در مراسم برگزاری مرحله نهایی اولین دوره مسابقات مدیحه خوانی کوثر محبت ویژه نوجوانان استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی با ابراز خرسندی از حضور نوجوانان در این عرصه اظهارکرد: امید است این حضور، مرضی رضایت حضرت صاحب الزمان (ع) باشد و مسؤولین باید برای رشد و پیشرفت این قشر تلاش کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: از خاندان عصمت و طهارت نباید جدا شویم چون راه نجات و رستگاری در پیروی از آن هاست و مسجد و هیأت‌ها بستر انس با اهل بیت (ع) هستند.

وی به اهمیت بیانیه گام دوم اشاره کرد و گفت: عملکرد جوانان مؤمن انقلابی در پیشرفت انقلاب بسیار مؤثر است و باید در جهت تبیین بیانیه گام دوم همت کنند.

رفیعی با اشاره به حضور پر شور مردم در صحنه گفت: مردم ایران انقلاب کردند و در مقابل رژیم پهلوی که ابرقدرت‌های پوشالی پشت سر او بودند ایستاد و در حال حاضر نیز بعد از ۴۵ سال هنوز قوی و با اراده در میدان حضور دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به جایگاه مداحان نوجوان در مقایسه با مداحان پیشکسوت پرداخت و گفت: نسل نوجوان حرف جوانان را بهتر می‌فهمند و انس راحت تری با آنها دارند؛ از این رو باید در جهت تبیین اهداف انقلاب و چشم انداز بیانیه گام دوم قدم بردارند.

کد خبر 6035357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha