۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶

معاون هواشناسی استان مرکزی:

بارش پراکنده برف تا پایان هفته در استان مرکزی تداوم دارد

بارش پراکنده برف تا پایان هفته در استان مرکزی تداوم دارد

اراک- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: بارش پراکنده برف و کاهش دما تا پایان هفته در استان مرکزی تداوم دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا مرادی اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی ها از شب گذشته به صورت رگباری شاهد شروع بارش برف در بیشتر مناطق استان بودیم که همچنان تداوم دارد.

وی افزود: با قرارگیری جبهه آکلوده انتظار داریم به جز مناطقی از شهرستان شازند، جنوب خنداب و غرب خمین، در سایر نواحی استان بخصوص نواحی شمالی و شرقی به تدریج شاهد تشدید بارش برف و کاهش شدید دما باشیم که تا اواخر روز دوشنبه تداوم پیدا خواهد کرد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: مسیر حرکت ابرها از این پس بر خلاف معمول از جنوب به شمال و به تدریج از شرق به غرب خواهد بود و هسته بارش برف نیز طبق پیش‌بینی‌ها در تفرش، دلیجان، ساوه، زرندیه و با شدت کمتر در فراهان، کمیجان، خمین، محلات و نواحی شمالی و غربی شهرستان اراک (ساروق) شاهد هستیم.

مرادی با اشاره به اینکه بارش برف در شهر اراک نیز به صورت تجمعی تا اواخر روز دوشنبه بین ۳ تا ۷ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود، گفت: روز سه‌شنبه مجدد سامانه بارشی جدیدی وارد استان شده و تا اواخر هفته سبب بارش برف و کاهش دما در سرتاسر استان خواهد شد.

کد خبر 6036728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha