۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳

رسولی با مهر مطرح کرد؛

تداوم ارتباط با زایران راهیان نور پس از بازگشت به شهرها

تداوم ارتباط با زایران راهیان نور پس از بازگشت به شهرها

معاون خادمین و خدمات زایران ستاد مرکزی راهیان نور گفت: ارتباط با زایران نباید فقط به زمان اردوهای راهیان نور منحصر شود و تداوم این‌ارتباط باید پس از برگشت از اردوها هم حفظ شود.

مهدی رسولی معاون خادمین و خدمات زایران ستاد مرکزی راهیان نور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پویش شبکه راه یاران، نذر شهیدانه و وقف شهیدانه گفت: در پویش شبکه راه یاران، مؤسسات و هیأت‌های فعال فرهنگی و مذهبی در سطح کشور ثبت می‌شوند. مخاطبین راهیان نور جهت فعالیت در حوزه ایثار و شهادت می‌توانند پس از برگشت از راهیان نور در پویش نذر شهیدانه شرکت کنند.

وی افزود: در این پویش زایران بعد از برگشت از اردو وقت و حرفه خود را نذر شهید می‌کنند، ایستگاه صلواتی در گلزارشهدا برپا می‌کنند و از خانواده‌های شهدا دیدار و خدمات‌رسانی می‌کنند. همچنین در پویش وقف شهیدانه، از خیرین و نیکوکاران برای حمایت مالی برای بازسازی و توسعه زیرساخت‌های مراکز راهیان نور از جمله یادمان و اردوگاه و برگزاری یادواره شهدا در سراسر کشور ثبت نام انجام می‌شود.

معاون خادمین و خدمات زایران ستاد مرکزی راهیان نور در ادامه گفت: این‌سه پویش در پنج یادمان اروند، شلمچه، طلاییه، فکه و معراج الشهدا برگزار می‌شود و ثبت‌نام در آن‌ها به صورت حضوری با پر کردن فرم ثبت نام در یکی از یادمان‌ها و به صورت مجازی از طریق سامانه پویش‌ها انجام می‌شود.

رسولی گفت: هدف از برگزاری این‌پویش‌ها تداوم ارتباط با زایرها، خادم‌ها، راوی‌ها، مبلغان و مدیران اعزام و اسکان است. ارتباط با زایران نباید فقط به راهیان نور منحصر شود، بعد از برگشتن از اردوهای راهیان نور باید تداوم ارتباط مستمر با زایران ایجاد شود.

کد خبر 6037535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha