رسانه های عبری:

سرنگونی پهپاد اسراییلی ازسوی حزب الله اقدامی جسورانه و خطرناک بود

سرنگونی پهپاد اسراییلی ازسوی حزب الله اقدامی جسورانه و خطرناک بود

یک روزنامه عبری زبان اقدام حزب الله لبنان را در ساقط کردن پهپاد صهیونیستی با شلیک موشک زمین به هوا جسارت در اتخاذ یک تصمیم خطرناک توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه لبنانی الاخبار در گزارشی به عملیات منحصر به فرد روز گذشته نیروهای حزب الله لبنان در ساقط کردن یک پهپاد اسراییلی نوشت: توجه کارشناسان و تحلیل گران صهیونیست به صورت گسترده به این واقعه روز گذشته جلب شده است.

در این گزارش آمده است: تحلیل گران صهیونیست تلاش می‌کنند دلایل این اقدام حزب الله لبنان را کشف کنند. به ویژه آنکه این حرکت از نظر آن‌ها به معنی عبور از خطوط از پیش اعلام شده محسوب می‌شود.

در همین خطوط روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت: با وجود آنکه حزب الله چنین موشک‌هایی برای ساقط کردن این نوع پهپادها در اختیار دارد و این حرکت به خودی خود غافلگیر کننده نبوده است اما بسیاری از تحلیل گران به جسارت حزب الله لبنان در اتخاذ این تصمیم مهم و خطرناک که آزادی پرواز پهپادهای اسراییلی را بر فراز خاک لبنان محدود می‌کند اشاره می‌کنند.

رسانه‌های عبری زبان روز گذشته نیز به پرتاب یک فروند موشک زمین به هوا از سمت لبنان در منطقه الجلیل علیا واکنش نشان دادند. بنابراین گزارش، این پهپاد اسراییلی از نوع هرمس ۴۵۰ بوده که در اثر اصابت موشک سرنگون شد.

این رسانه‌ها اذعان کردند که رخ داد روز گذشته یک اتفاق استثنایی به شمار می‌رود.

کد خبر 6038773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha