۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۴

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

پیگیر موضوع بازیکنان تراکتور از طریق وزارت ورزش و جوانان هستیم

پیگیر موضوع بازیکنان تراکتور از طریق وزارت ورزش و جوانان هستیم

تبریز - مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به موضوع درگیری با بازیکنان تیم امید تراکتور گفت: این موضوع را از طریق وزارت ورزش و جوانان و ارکان قضایی پیگیری می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب ستوده نژاد ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با ابراز تأسف از این عمل ناشایست، افزود: پیگیر جدی ضرب و شتم بازیکنان تیم امید تراکتور از طریق وزارت ورزش و جوانان، ارکان قضائی و فدراسیون فوتبال هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در خصوص اتفاقات مربوط به دیدار تیم‌های امید تراکتور و بعثت کرمانشاه عنوان داشت: متأسفانه درگیری روز گذشته افرادی با بازیکنان تیم امید تراکتور موجب ناراحتی مردم و بروز چهره ناشایسته از ورزش گردید که در همین زمینه پیگیر وضعیت ورزشکاران تیم امید تراکتور بودیم.

ستوده نژاد اظهار کرد: در همین زمینه گزارش اتفاقات رخ داده را تهیه کرده و طی تماس‌هایی که با امور استان‌ها و حراست وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و ارکان قضائی و انتظامی داشتیم پیگیر برخورد جدی با عاملان این درگیری بودیم.

وی یادآور شد: چنین اتفاق‌هایی در فوتبال زیبنده و مورد تأیید هیچکس نیست و نباید اجازه بروز چنین اتفاقاتی در ورزش داده شود. حراست اداره کل ورزش و جوانان به دقت تمامی ابعاد موضوع را مورد تحقیق و بررسی قرار داده و امیدواریم دیگر شاهد چنین رفتارهای غیرورزشی از سوی هیچ‌کس نباشیم.

گفتنی است، در پی حمله روز گذشته به بازیکنان تیم امید تراکتور توسط افراد ناشناس در ورودی ورزشگاه محل بازی با تیم بعثت کرمانشاه، اکثر اعضای تیم با سلاح سرد مورد ضرب و شتم قرار گرفتند که با حضور عوامل اورژانس، به صورت سرپایی درمان شدند. ولی با توجه به شدت جراحات وارده چهار بازیکن به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 6038839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha