۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۵۴

به مناسبت هفته تربیت اسلامی؛

مربیان پرورشی مدارس بهاباد تجلیل شدند

مربیان پرورشی مدارس بهاباد تجلیل شدند

یزد- مربیان پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بهاباد در مراسمی به مناسبت هفته امور تربیتی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد غنی زاده بهابادی مدیر آموزش و پرورش بهاباد ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از مربیان پرورشی گفت: مربیان امور تربیتی انتقال دهنده مفاهیم دینی تربیتی و ارزش‌های اسلامی در مدارس هستند.

وی با بیان اینکه مربیان پرورشی در مدارس باید الگوی خوبی برای دانش آموزان بوده و عامل به گفتار خود باشند، افزود: مربیان امور تربیتی سربازان انقلاب در آموزش و پرورش هستند.

وی هدف از تشکیل نهاد امور تربیتی را انتقال ارزش‌های دینی و تربیت دانش آموزان برشمرد و ادامه داد: تعلیم و تربیت یک سرمایه‌گذاری است و ما هر چقدر که در این زمینه بیشتر کار کنیم در آینده از ثمرات آن بهره‌مند خواهیم شد.

قطب الدینی بهترین راه برای تربیت دانش آموزان را عمل و رفتار مربی‌ها برشمرد و اظهار کرد: مربیان امور تربیتی باید به‌گونه‌ای کار کنند تا دانش آموزان همواره در اطاعت از فرامین الهی کوشا باشند و تمام تلاش خود را به کار گیرند تا دانش آموزان بر مبنای آموزه‌های دینی تربیت شوند.

وی گفت: معلمان باید در تربیت و تعلیم دانش آموزان بر اساس سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار عمل کنند و همانگونه که پیامبران در هدایت مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند معلمان هم در این راه باید تلاش مضاعف داشته باشند.

کد خبر 6041306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha