۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۴۵

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان:

ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در استان زنجان برگزار می شود

ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در استان زنجان برگزار می شود

زنجان- مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان از اعلام برنامه‌های ماه مبارک رمضان و تدارک ویژه برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در زنجان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم محمدی ظهر پنج‌شنبه در گردهمایی خادم‌یاران و یاوران معاونت فرهنگی کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان برگزار شد، به تبیین برنامه‌های این کانون در ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برپایی کرسی‌های تلاوت رضوی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای افراد بی‌بضاعت و آزادی زندانیان غیرعمد، از جمله برنامه‌های کانون برای ایام ماه مبارک رمضان است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان تصریح کرد: با تشکیل قرارگاه استانی ستاد بزرگداشت دهه کرامت برنامه‌هایی از قبیل استقبال از کاروان زیر سایه خورشید، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا و امامزادگان، برپایی جشن خواهر خورشید همزمان با میلاد حضرت معصومه (س)، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، اعزام به مشهد مقدس در قالب طرح مهر درخشان رضوی، تجلیل از پیرغلامان و خادمان امام رضا (ع)، برپایی موکب و ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری جشن میلاد نور در استان برگزار خواهد شد.

علی‌اکبر اسلامی، معاون فرهنگی کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، از اختصاص و ایجاد ۲۰ باب چایخانه حضرتی در سطح استان خبر داد.

گفتنی است، در پایان این نشست، دبیران کانون‌های تخصصی نه‌گانه معاونت فرهنگی که شامل کانون‌های تعلیم و تربیت، تبلیغ دینی و مداحی، نوجوانان و جوانان، کتاب و کتابخوانی، کانون قرآن، ایثار و شهادت، علمی، شعر و ادب و کانون محصولات فرهنگی و هنری بودند، به ارائه گزارشی از عملکرد کانون‌های تخصصی خود پرداختند.

کد خبر 6041334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha