۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۸

استاندار البرز:

حماسه‌ای ماندگار در تاریخ انتخابات البرز رقم می‌خورد

حماسه‌ای ماندگار در تاریخ انتخابات البرز رقم می‌خورد

کرج- استاندار البرز گفت: مطمئن هستم که ضمن خلق حماسه‌ای پرشور و ماندگار در تاریخ انتخابات استان البرز، در زمینه مشارکت مردم نیز جایگاه خوبی را در کشور به دست می‌آوریم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی صبح جمعه با حضور در شعبه اخذ رأی پس از به صندوق انداختن رأی خود در جمع خبرنگاران از تلاش‌های اصحاب رسانه برای به تصویر کشیدن حماسه‌ای که امروز رقم می‌خورد قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه اقداماتی که در این دوره از انتخابات انجام شد در نوع خود بی نظیر بود، گفت: با توجه به دعوت و مطالبه مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات، تبلور سکونت اقوام مختلف در استان البرز در کمال وحدت و انسجام باید امروز متبلور شود.

استاندار البرز ضمن دعوت از اقوام مختلف ساکن در استان برای لبیک گفتن به فرمایش مقام معظم رهبری در هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات بیان کرد: البرز در حوزه ثبت نام داوطلبان انتخابات رتبه اول را کسب کرد و همین موضوع موجب ایجاد شور و نشاط در استان شد.

عبداللهی اظهار کرد: با همین نگاه مطمئن هستم که ضمن خلق حماسه‌ای پرشور و ماندگار در تاریخ انتخابات استان البرز، در زمینه مشارکت مردم نیز مانند آمار ثبت نام داوطلبان جایگاه خوبی را در کشور به دست می‌آوریم.

کد خبر 6041818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • قطره ای از دریای مردم IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
      63 7
      چقدر خوشخیالی ما رای بدیم طرف ۲۸۰میلیون و شاسی بلند و کلی امتیازات بگیره و بجای اینکه نماینده مردم باشه نماینده دولت بشه مثل نمایندهای این دوره خواب دیدی خیر باشه کسی رای نمیده اکثریت مردم شاکی و ناراحتن
    • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
      23 16
      جو ندید در استان البرز مشارکت زیر ۵ درصد هست
    • غزل IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
      3 0
      یک صندوق سیار نداشتن بیارن برای پدر ناتوان جسمی و حرکتی من واقعا متاسفم
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
      0 2
      مگه ایران چقد قشر مرفه داره؟ همونا رای ندادن، من مستاجرم و رای دادم ، تحت فشار شدید هستم و تقصیرش رو حامیان تحریم میدونم
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
      0 3
      سلام منم رای دادم هر کی کشورش رو دوست داشت اومد رای ندادن به نفع هیچ کس نیست ما مشکلات کشورمون رو باهم ودر داخل حل می کنیم