وزیر صهیونیست: اسراییل به کلی از تحقق اهداف جنگ دور است

وزیر صهیونیست: اسراییل به کلی از تحقق اهداف جنگ دور است

یک وزیر صهیونیست اذعان کرد که رژیم صهیونیستی به کلی از تحقق اهداف جنگ در غزه دور است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری الجزیره، روزنامه صهیونیستی معاریو به نقل از گدعون ساعر از وزرای صهیونیست عضو کابینه حاکم بر سرزمین‌های اشغالی اذعان کرد که رژیم صهیونیستی به کلی از تحقق اهداف جنگ در غزه دور است.

وی همچنین در گفت و گو با رادیو رژیم صهیونیستی به انتقاد از عدم هماهنگی بنی گانتز عضو شورای جنگی اسراییل در سفر به واشنگتن با نتانیاهو پرداخته و در عین حال ابراز امیدواری کرد که این سفر بتواند برای اسراییل سودمند باشد.

این وزیر صهیونیست که عضو حزب لیکود به ریاست نتانیاهو است، ادامه داد که در خصوص این سفر هماهنگی‌های لازم صورت نگرفته بود و مشکل نیز در همینجا است.

اختلافات در میان مقامات تل آویو پس از سفر بنی گانتز به واشنگتن بالا گرفته است. نتانیاهو از سفر بنی گانتز به آمریکا خشمگین است و از سفارت اسراییل در واشنگتن درخواست کرده که دیدارهای گانتز با مقام‌های آمریکایی را هماهنگ نکند.

یک عضو حزب نتانیاهو نیز به آسوشیتدپرس گفته است که سفر گانتز بدون اجازه نخست‌وزیر صورت گرفت و نتانیاهو در گفت‌وگوی پر تنشی که با گانتز داشته به او گوشزد کرده که اسراییل فقط یک نخست‌وزیر دارد.

از سوی دیگر، نتایج نظرسنجی روزنامه عبری معاریف که اخیراً انجام شد، نشان داد که با افزایش محبوبیت ۵۰ درصدی گانتز در برابر نتانیاهو، شانس وی در میان طرفدارانش برای تصدی نخست وزیری افزایش یافته است.

کد خبر 6045629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha