۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶

معاون استاندار خراسان شمالی:

منتخبین مردم با پیگیری مجدانه در توسعه خراسان شمالی مساعدت کنند

منتخبین مردم با پیگیری مجدانه در توسعه خراسان شمالی مساعدت کنند

بجنورد_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: منتخبین مردم در مجلس دوازدهم با نیروی تازه و ایده‌های نو و پیگیری‌های مجدانه در توسعه استان کمک نمایند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ناهیدی صبح دوشنبه در جمع تعدادی از مسئولین کمیته‌های ستاد انتخابات خراسان شمالی با اشاره به مردمی بودن هیأت‌های اجرایی و نظارت اظهار کرد: نقش دولت در انتخابات اخیر پشتیبانی و تأمین تجهیزات سخت‌افزاری و نرم افزاری بود.

وی در ادامه افزود: مردم به رغم سرمای شدید در بسیاری از شعب تا آخرین دقایق فعالیت شعبه اخذ رأی، حضور داشتند و نشان دادند در چارچوب قوانین و با درک مصالح و منافع ملی برای فراخوان‌ها و فعالیت‌های رسانه‌ای دشمن هیچ ارزشی قائل نیستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: امیدواریم منتخبین مردم در مجلس دوازدهم با نیروی تازه و طرح‌ها و ایده‌های نو و پیگیری‌های مجدانه در توسعه استان کمک نمایند.

ناهیدی از مسئولین کمیته‌های مختلف انتخابات و از همه کسانی که با احساس مسئولیت در برگزاری انتخابات چه در قالب ستاد انتخابات و چه در خارج از ستاد و در قالب‌های سفیران مشارکت و … کمک کردند، تقدیر کرد و برگزاری بی‌نقص انتخابات را در یک روز سخت و سرد نتیجه بی‌طرفی و وظیفه‌شناسی و قانونمداری عوامل اجرایی دانست.

کد خبر 6045719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha