تلاش تل‌آویو برای باز کردن مسیر زمینی جدید با هدف انتقال کالا

تلاش تل‌آویو برای باز کردن مسیر زمینی جدید با هدف انتقال کالا

یک فعال سیاسی عراقی نسبت به تلاش های رژیم صهیونیستی برای ایجاد مسیر زمینی در عراق و ترکیه برای رساندن کالاها به اراضی اشغالی هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «حسین الکرعاوی» رییس کمیته اجرایی یک جنبش مردمی در عراق تصریح کرد که صهیونیست‌ها و اروپایی‌ها تلاش می‌کنند عراق را به سمت عادی سازی روابط با تل آویو بکشانند.

این در حالی است که مقامات رسمی و محافل مردمی عراق بارها بر مخالفت خود با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کرده اند.

وی افزود: اشغالگران به دنبال یک مسیر زمینی از طریق عراق و ترکیه و آب‌های منطقه‌ای برای تضمین ارسال کالاها در سایه عملیات نیروهای مسلح یمن در آب‌های دریای سرخ هستند.

الکرعاوی اضافه کرد: نیروهای مسلح یمن موفق شدند اراده و خواست خود را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرده و مسیر حرکت کشتی‌های این رژیم را در باب المندب و دریای سرخ ببندند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی در حال حاضر از مسیر زمینی امارات، عربستان و اراضی اشغالی برای انتقال کالاها استفاده می‌کند اما می کوشد یک مسیر زمینی دیگر از عراق به سمت ترکیه و آب‌های منطقه‌ای باز کند.

لازم به ذکر است که نیروهای مسلح یمن از آغاز حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون بارها با هدف قرار دادن کشتی‌های عازم بنادر اراضی اشغالی حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین نشان داده اند.

کد خبر 6046863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha