۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۳۶

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان:

برخورد شدیدی با متخلفان صنفی در خوزستان می‌شود

برخورد شدیدی با متخلفان صنفی در خوزستان می‌شود

اهواز- مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان به آغاز طرح نظارتی ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در این استان اشاره کرد و گفت: در صورت مشاهده تخلف، برخورد قاطع و بازدارنده با متخلفان خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی طیبی با بیان اینکه طرح نظارتی ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد، اظهار کرد: اگر چه وظیفه اصلی شعب تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات است و موضوع بازرسی و نظارت بر بازار و کشف تخلفات جز مأموریت‌های ما نیست و مراجع نظارتی مثل اتاق اصناف و صمت در این زمینه اقدام کنند اما لیکن در قالب گشت‌های مشترک و با حضور میدانی رؤسای شعب سیار با همه دستگاه‌های نظارتی همکاری می‌کنیم.

عضو کارگروه تنظیم بازار خوزستان گفت: رؤسای اتحادیه‌ها به منظور پیشگیری از وقوع تخلفات ضمن نظارت بر رعایت ضوابط و مقررات صنفی توسط اعضا تاکید کنند.

طیبی در مورد برخورد قاطع با متخلفان بیان کرد: بازرسی‌ها باید مؤثر و با برنامه‌ریزی باشد و ضمن تشدید نظارت‌ها در قالب گشت‌های مشترک در صورت مشاهده تخلف به قید فوریت به پرونده‌ها رسیدگی و برخورد قاطع و بازدارنده با متخلفان خواهیم داشت.

کد خبر 6048218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha