۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۱۰

معاون ارشاد اسلامی استان ایلام خبر داد؛

بیش از ۶۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم شهر ایلام اهدا شد

بیش از ۶۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم شهر ایلام اهدا شد

ایلام-معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: بیش از ۶۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم شهر ایلام اهدا شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن اسدی نیاگفت: برنامه تعاملی یکصدا ایران، به منظور ایجاد فضای نشاط و شاداب، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری در محلات چهارگانه شهر ایلام، همراه با اهدای کتاب در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: با هدف توجه به مناطق محروم و کمتر برخوردار و رعایت عدالت فرهنگی و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، این اداره‌کل بیش از ۶۰۰ جلد کتاب در موضوعات ادبی، روان‌شناسی، مذهبی، تربیتی، برای کودکان و نوجوانان و بزرگسالان در رویداد ایران یک صدا اهدا و توزیع کرده است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: در این رویداد آموزشی، نمایش‌های طنز، استندآپ کمدی، شعرخوانی، مسابقه حضوری و اهدای جوایز، ایستگاه نقاشی و قصه‌گویی برای بچه‌ها، اهدای کتاب و… با هنرنمایی هنرمندان استانی از تاریخ ۱۶ اسفند تا ۲۰ اسفند در مناطق کمتر برخوردار شهر ایلام باحضور جوانان و نوجوانان و اهالی محله و ادارات همسو در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: توزیع و اهدای کتاب‌های مناسب و کاربردی در مناطق محروم، اهمیت ویژه ای دارد که در بالابردن دانش و بینش مردم این مناطق و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش مؤثری دارد.

اسدی نیا تصریح کرد: شادابی و ایجاد فضاها و موقعیت‌های شادی‌آفرین همراه با امیدواری و تقویت روحیه نشاط و شادابی، بهترین شیوه برای بالابردن مهارت‌های زندگی و تغییر حال بد به حال خوش در مناطق کمتربرخوردار است که تلاش شده در اجرای این برنامه تعاملی- آموزشی به آن توجه ویژه شود.

ی گفت: این برنامه تعاملی با مشارکت ادارات و نهادهای دولتی و مؤسسه فرهنگی هنری عصر پیام ایلام با مدیریت واحد زهرایی در حال برگزاری است.

کد خبر 6049836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha