۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۳۷

دبیر کل جمعیت هلال احمر:

ناوگان امدادی هلال احمر تقویت می شود

ناوگان امدادی هلال احمر تقویت می شود

زنجان- دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر در بخش تجهیزات ناوگان امدادی اعم از آمبولانس، خودروهای امداد و نجات و کمک دار تقویت می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب سلیمانی در جلسه شورای مدیران استان ضمن قدردانی از تک تک هلال احمری‌ها در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و کارکنان، افزود: در حوزه نیروی انسانی ۲ هزار نفر با بازنشست شدن از بدنه هلال احمر خارج شده‌اند و با پیگیری‌هایی که در دست اجرا داریم در تلاش برای بستر سازی و گرفتن مجوز برای جذب نیرو هستیم.

وی اظهار داشت: در زمان حاضر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای فعالیت دارند که مقرر شده برای ایجاد امنیت شغلی آنها بخشی از آنها با نگاه اغماض آمیز رهاسازی و در بدنه شعب و مراکز استان‌ها فعالیت کنند.

دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: پایگاه‌های اضافه کرد: در بخش تجهیزات نیز ناوگان امدادی اعم از آمبولانس، خودروهای امداد و نجات و کمک دار توزیع خواهد شد و در این خصوص دغدغه‌ای وجود نخواهد داشت.

دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: استان در مسائل زیر ساختی مشکلات زیادی دارد، پیگیری می‌کنیم و در این حوزه و تجهیزات به هلال احمر زنجان کمک خواهیم کرد.

سلیمانی یادآوری کرد: برای ساخت پروژه‌های نیمه تمام هلال احمر در سطح کشور اعتبار قابل توجهی نیاز داریم.

وی بر حفظ وحدت و همدلی تاکید کرد و افزود: قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان مسئولان استانی از جمعیت هلال احمر استان زنجان ارزش است.

دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: یک درصد از محل فروش خودروهای داخلی و خارجی که عدد بالایی می‌شود از این محل خودروهای امدادی خریداری خواهد شد که اتفاق خوبی است.

سلیمانی اظهار داشت: خانه‌های هلال ساختار مهمی است چرا که از مردم برای خود مردم است.

وی تاکید کرد: باید بر کمیت و کیفیت خانه‌های هلال همزمان توجه جدی داشته باشیم و خانه‌های هلال مورد توجه فدراسیون و صلیب سرخ واقع شده که باید مردمی بماند چرا که کار آن آموزش و ارتقای تاب آوری در جامعه است.

دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: خانه‌های هلال بسیار مهم است که باید همه واحدها برای تحقق اهداف آن کمک کنند.

کد خبر 6051982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha