۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۴۳

مدیرکل اقتصادی استانداری فارس:

نظارت بر بازار در استان فارس تشدید می‌شود

نظارت بر بازار در استان فارس تشدید می‌شود

شیراز-مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: در این ایام با توجه به نیاز مردم به تامین اقلام و کالاهای مختلف، نظارت بر بازار در این استان تشدید خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی شریفی با اشاره به نقش کلیدی اتاق اصناف و اتاق تعاون در تنظیم بازار، افزود: در حوزه تنظیم بازار هم بخش تأمین و توزیع کالا دارای اهمیت بالایی است که تاکنون این ۲ بخش توسط اتاق‌های اصناف و تعاون استان به خوبی مدیریت شده است.

وی ادامه داد: در بخش تأمین، اتاق اصناف با کمک اتحادیه بنکداران و عمده فروشان، کالاهای مورد نیاز مردم را از طریق تولید کنندگان داخلی یا تجار و بازرگانان در قالب واردات تأمین می‌کنند.

شریفی اظهار کرد: اتاق تعاون استان فارس نیز از طریق اتحادیه‌های تعاونی تولیدی، نسبت به تأمین کالای مورد نیاز شهروندان اقدام می‌کند.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: قطعاً یکی از موضوعات مهم در حوزه تنظیم بازار، نظارت بر بازار است که هم در اتاق تعاون و نیز در اتاق اصناف، تیم‌های توانمند نظارتی جهت حضور میدانی در بازار و مراکز عرضه تشکیل شده است.

شریفی افزود: امیدواریم شهروندان استان گزارش‌های خود در خصوص وضعیت و شرایط بازار را از طریق سامانه ۱۲۴ که به شکل شبانه روزی فعال است منتقل کنند.

کد خبر 6056412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha