۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۰۴

فرماندار چرداول:

شنیده شدن صدای مهیب در سرابله ناشی از لایه های زیرزمینی است

شنیده شدن صدای مهیب در سرابله ناشی از لایه های زیرزمینی است

ایلام-فرماندار چرداول گفت: شنیدن صدا، همراه با لرزش زمین درسرابله ناشی ازحرکت و فعل و انفعالات صفحات و لایه‌های زیرین زمین است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدی عصر شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به صدای توأم با لرزش زمین ظهر امروز در سرابله گفت: این صداها ناشی از حرکت و فعل و انفعالات صفحات و لایه‌های زیرین زمین است.

وی افزود: ر ساعات ۱۶ و۷ دقیقه و ۱۶ و۱۶ دقیقه ظهر امروز در شهر سرابله دو صدا همراه بالرزش زمین به وقوع پیوست و بنا به اعلام مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران هیچ‌گونه زمین لرزه‌ای در این منطقه ثبت نشده است.

فرماندار چرداول با تایید این مطلب گفت: شنیده شدن صداها و لرزش‌های زمین امروز و همچنین در سال گذشته در شهر سرابله بوقوع پیوسته و این صداها ناشی از حرکات صفحات لایه‌های زیر زمین بوده که با تشکیل گروهای تحقیقاتی علت حادثه در دست بررسی می‌باشد.

علی محمدی یادآور شد: تاکنون هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر بروز خسارت جانی و مالی به مردم ساکن مناطق شهر سرابله وجود نداشته است.

فرماندار چرداول گفت: تحقیقات این موضوع توسط دوتیم زمین شناس و لرزه نگاری درحال برسی است که فاز اول ان به پایان رسیده و فاز دوم این تحقیقات در حال انجام است.

فرماندار چرداول تا کید کرد: شهروندان عزیز سرابله ای ضمت حفظ آرامش به هیچ وجهی نگران نباشند وقطعا اخبار را از طریق منابع معتبر خبری پیگیری کنند.

کد خبر 6056652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha