۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱:۱۸

پویش اهدای خون «فرشتگان رمضان» در آب‌پخش اجرا شد

 پویش اهدای خون «فرشتگان رمضان» در آب‌پخش اجرا شد

بوشهر - سرپرست بخشداری آب‌پخش گفت: پویش اهدا خون «فرشتگان رمضان» به مناسبت تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن با آغاز ماه رمضان و با هدف حفظ ذخایر خون در ایام پایان سال در آب‌پخش اجرا شد.

مصطفی سلیمی مفرد در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این پویش امشب مصادف با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن در حسینیه حضرت علی اکبر (ع) شهر آب‌پخش آغاز شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، و تقدیر از سازمان انتقال خون شهرستان دشتستان، هیأت محبین اهل بیت علیه السلام و پایگاه صاحب الامر عج الله التعالی محله بهرام آباد، مرکز خدمات جامع سلامت آبپخش، شهرداری و حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب آبپخش از اهدا کنندگانی که همواره حامی بیماران نیازمند به خون بوده‌اند تشکر کرد و افزود: در ایام تعطیلات سال جدید ما شاهد ورود مسافران نوروزی به استان بوشهر هستیم که طبیعتاً نیازمندی به خون در استان افزایش چشم‌گیری خواهد داشت.

 پویش اهدای خون «فرشتگان رمضان» در آب‌پخش اجرا شد

وی گفت: در همین راستا اهداکنندگان خون با کمک به بیماران نیازمند خونی که در این ایام مهمان ما هستند، کار ارزشمندی انجام می‌دهند و این امر خداپسندانه شایسته تقدیر است.

کد خبر 6057709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha