۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۴۳

مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اعلام کرد؛

بازدید بیش از ۵۶ هزار نفر از مرکز آسمان نمای گنبد مینا

بازدید بیش از ۵۶ هزار نفر از مرکز آسمان نمای گنبد مینا

طی ۹ روز تعطیلات نوروزی ۵۶ هزار و ۵۶۰ نفر از مرکز آسمان نمای گنبد مینا بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ از دومین روز تعطیلات نوروز تا روز دهم فروردین ماه، ۵۶ هزار و ۵۶۰ نفر از رینگ گنبد مینا بازدید کردند.

مرکز آسمان نما گنبد مینا، با تدارک ویژه برنامه‌های نوروزی از جمله لیگ بازی‌های استراتژیک ایرانی و غرفه‌های واقعیت مجازی (VR) میزبان شهروندان و گردشگران نوروزی بود که با استقبال روبرو شد.

همچنین سالن سینما پلانتاریوم مرکز آسمان نما گنبد مینا با ۱۵۰ نفر ظرفیت، پس از دو سال رفع موانع زیرساختی بازگشایی شد و نمایش مجدد فیلم‌های تمام گنبدی با استقبال مخاطبان حوزه علم و نجوم روبرو شد. نمایش جدیدترین فیلم‌های علمی مرکز آسمان نما گنبد مینا در چهار سانس میزبان ۲ هزار و ۹۸۶ نفر از گردشگران نوروزی بوده است.

در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ بازدید از فضای پیرامونی مرکز آسمان نما گنبد مینا در راستای تکریم و استفاده خانواده‌ها رایگان است و علاقمندان به حوزه نجوم می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲:۳۰ دقیقه از آن بازدید کنند.

مرکز آسمان نما گنبد مینا یکی از بزرگترین آسمان نماهای جهان با گنبدی به قطر ۱۸ متر است و برنامه‌های رصد زنده آسمان شب در فضای بیرونی آسمان نما، یکی از جذاب ترین بخش‌های این مجموعه است.

کد خبر 6065526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha