۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۹:۴۰

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی:

دستگاه‌های اجرایی در برگزاری مرحله دوم انتخابات همکاری کنند

دستگاه‌های اجرایی در برگزاری مرحله دوم انتخابات همکاری کنند

بیرجند- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی خواستار همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری مناسب مرحله دوم انتخابات شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر ناصری بعصر شنبه در اولین جلسه شورای اداری استان در سال جدید با تسلیت شهادت تعدادی از مستشاران ایران در سوریه و تعدادی از مدافعان امنیت در شرق کشور، گفت: باید پاسخ دندان شکنی که سبب شادی مردم و پشیمانی دشمنان ایران اسلامی از انجام اقدامات تروریستی شود، توسط نیروهای مسلح داده شود.

وی با آرزوی اینکه امیدواریم در سال جاری غده سرطانی رژیم صهیونیستی از منطقه حذف شود، افزود: روز جهانی قدس نماد صف بندی حق در برابر باطل و یکی از ماندگار ترین یادگارهای امام خمینی (ره) است.

به گفته وی نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، خنثی کننده توطئه‌های دشمن برای فراموشی موضوع فلسطین است.

ناصری تصریح کرد: با توجه به سختی شرایط جوی در ۱۳ اسفند ماه سال گذشته، انتخابات بدون هیچ مشکل خاصی در خراسان جنوبی برگزار شد.

وی با تشکر از مردم استان برای حضور گسترده آنها در انتخابات، خاطر نشان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بیرجند، درمیان و خوسف به مرحله دوم کشیده شد که انتظار داریم مانند مرحله اول همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری آن همکاری کنند تا مانند مرحله اول انتخابات را در استان به خوبی برگزار کنیم.

کد خبر 6071670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha