۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۴۵

نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در بوشهر مطرح کرد؛

لزوم تغییر روند عضوگیری و افزایش اعضا در صندوق فرهنگیان

لزوم تغییر روند عضوگیری و افزایش اعضا در صندوق فرهنگیان

بوشهر- نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان بوشهر گفت: مهمترین گام برای گسترش خدمات صندوق ذخیره فرهنگیان تغییر در روند عضوگیری و افزایش اعضا است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین برزگری عصر شنبه در جمع اعضای شورای معاونان اداره کل و مدیران و رؤسای شهرستان‌ها و مناطق ۱۸ گانه استان گفت: مهمترین گام برای گسترش خدمات صندوق ذخیره فرهنگیان تغییر در روند عضوگیری و افزایش اعضا است.

وی ضمن تشکر از تعامل خوب مدیرکل آموزش و پرورش و کارگروه‌های استانی و مناطق و شهرستان‌ها پیرامون برنامه‌های سال جدید مهمترین مسئله در سال جدید را حفظ روند عضوگیری خواند و افزود: سازوکار لازم برای جذب نیروهای جدید الورود به صندوق ذخیره در نظر گرفته شده است.

نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان بوشهر در خصوص عضوگیری نیروهای جدید در برنامه سال جاری اظهار داشت: حق عضویت همکاران فرهنگی از ۱.۱۲ درصد به ۳ درصد تا ۵ درصد ارتقا خواهد یافت.

وی گفت: ارتقا و کسب رضایت مندی اعضا و هدف گذاری‌های مربوط به بازاریابی فضای کسب و کار در حوزه‌های خرید تجهیزات از صنایع آموزشی، تجهیزات مدارس ایران، تحقق برنامه‌های مربوط به بیمه امید آسایش و نیز تحقق انتظارات و سیاست‌های ابلاغی سطوح بالاتر شد.

برزگری خواستار پیگیری این موضوعات مهم برای سود دهی بیشتر اعضا صندوق با توجه به تاکید وزیر آموزش و پرورش و مدیران حوزه صندوق ذخیره فرهنگیان شد.

کد خبر 6083835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha