۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۲۲

در بیانیه سپاه کربلا آمده است؛

سپاه وجودش را وقف آرمان های الهی و مردم کرده است

سپاه وجودش را وقف آرمان های الهی و مردم کرده است

ساری- سپاه کربلا با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران عنوان کرد این نهاد همه وجودش را وقف آرمان های الهی، مردم و مستضعفان عالم کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه سپاه کربلا استان مازندران به مناسبت ۲ اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران آن هم در فاصله‌ای کوتاه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقطه‌ی عطفی در تاریخ پر افتخار، ایران و فراتر از آن در معادلات سیاسی جهان بود.

همچنین آمده است: حال که بیش از ۴ دهه از عمر بابرکت این انقلاب می‌گذرد، جنبه‌های مختلف این فرمان حکیمانه و مدبرانه معمار کبیر انقلاب اسلامی بر همگان نمایان شده است.

نهاد مقدس سپاه پاسداران برای حفظ انقلاب و نگهبانی از دستاوردهای آن با توکل به خدا و اطاعات و سرلوحه قراردادن فرامین فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی در عرصه‌های مختلف و متنوعی ایجاد قدرت نرم، سخت و نیمه سخت کرده است.

سپاه کربلا استان مازندران در سالروز تشکیل سپاه بار دیگر اعلام می‌دارد، برای هویتش یعنی حفظ و گسترش انقلاب و پاسداری از عزت و اقتدار مردم، همیشه آماده و تا آخرین نفس در میدان‌های مختلف از نظامی تا سازندگی و محرومیت زدایی ایستاده است.

کد خبر 6084005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha